י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
חיזוק המוני

"לא ציפיתי לזה": איש הקירוב שהפך לאלמן, נרגש מההתגייסות

איש הקירוב שהקדיש את חייו לקידום בני נוער בסיכון והצלתם מנשירה לא יודע את נפשו • בעקבות פטירתה הטראגית של רעייתו, התגייס עם ישראל למענו והקים קרן עבור ארבעת היתומים הרכים • הרב איתמר טעפ מודה בהתרגשות: "בתחילה הרגשתי אבוד, שבור ורצוץ, אבל ההתגייסות הזאת פשוט ממחממת את הלב ומחזקת אותי מאוד"

"לא ציפיתי לזה": איש הקירוב שהפך לאלמן, נרגש מההתגייסות
הרב טעפ צילום: באדיבות המצלם

כשיוכבד רעייתו נפטרה, הרב איתמר טעפ הרגיש שחרב עליו עולמו. היא זאת שעמדה לימינו ללא ליאות, היא זאת שבזכותה יכול היה להקים את 'לב שומע' ובהמשך את המסגרת החינוכית 'בר דעת', לצעירים מתמודדים, כדי להציל אותם מפני נשירה. בלעדיה לא היה יכול להקים, לנהל ולהפעיל את המקום המיוחד הזה.

היא ילדה וגידלה במסירות את ארבעת הילדים. מהגדולה בת ה-14 ועד הצעירה בת החמש. גידלתם כאפרוחים, טיפחה וטיפלה, השקיעה וקידמה, רצה איתם לרופאים בעת הצורך, עשתה איתם את שיעורי הבית, הלבישה רחצה, סכה, האכילה, הכל היא עשתה, וכשסיימה לטפל בילדיה שלה, באה לעמוד לימינו ולסייע לו לקרב את ילדי עם ישראל, בני הנוער המתמודדים, שנמצאים בסיכון גדול, רוחני וגשמי כאחד.

כשהיא נפטרה, אכן חרב עליו עולמו.

לחצו כאן כדי לסייע ליתומי של הגב' יוכבד טעפ ע"ה>>>

אבל בשלב זה קמו החברים, הידידים, קרובי המשפחה וגם בוגרי המסגרת החינוכית בראשותו, והתגייסו לעזור ולסייע. הוקמה קרן מיוחדת לעזרתם של ארבעת היתומים, ואכן תרומות רבות כבר החלו לזרום.

"לא ציפיתי לכזאת התגייסות", מודה הרב איתמר טעפ בשיחה גלויית לב. "אני חשבתי שזה הסוף, שאין לי אפשרות להרים את הראש ולהתחיל לנשום. אנחנו מתגוררים בדירה שכורה, את כל מה שהיה לנו השקענו תמיד בבני הנוער ובקידומם, אשתי לא היתה צריכה כלום לעצמה, וכל עוד היא עמדה לצדי, גם אני לא נזקקתי לשום דבר אחר, בחכמה ובתבונה היא ידעה לנהל את ענייני הבית בצורה נפלאה, עם המינימום ההכרחי.

"עכשיו היא איננה", הוא מנגב דמעה, "ואני לבד. איך אני יכול להסתדר עם כל זה? והנה פתאום באים החברים והידידים ועם ישראל כולו, ומגישים עזרה. הקשיים שלי לא נעלמו, הילדים נשארו יתומים ואני נשארתי אלמן. לא נוכל להחזיר את רעייתי המנוחה ע"ה, אבל התמיכה הזאת, הנתינה הלבבית, ובעיקר הלב שמסתתר מאחוריה, מחממים את הלב שלי, וגורמים לי לפקוח עיניים ולחשוב על זה שאולי בכל זאת יש אפשרות להתאושש מהשבר הנורא הזה.

"ולכן אני רוצה להודות לכל התורמים והמסייעים, גם על עצם התרומה והנתינה, שזה דבר עצום וחשוב מאוד, וגם על ההרגשה שזה נותן לי ולילדים, על זה שאנחנו זוכים להבין שאנחנו לא לבד, ושעם ישראל לא יפקיר אותנו בתקופות הקשות שעוד נכונו לנו, גם על זה מגיעה לכם תודה מעומק הלב!".

לסיום מברך הרב איתמר טעפ את המסייעים: "אני מאחל לכולכם שלא תחוו צער וכאב, שכל בני ביתכם יהיו בריאים ושלמים ויזכו לאריכות ימים מתוך נחת ושמחה והרחבת הדעת. מידה כנגד מידה, בגלל שעזרתם ליתומים, לא יהיו יתומים חלילה בבתיכם ובקרב בני משפחותיכם".

לחצו כאן כדי לסייע ליתומי של הגב' יוכבד טעפ ע"ה>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד