י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024
שמונה חודשי מלחמה

זלנסקי: "אנחנו הורסים את הצבא השני של העולם"

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי שיבח את צבא אוקראינה על ההתנגדות המוצלחת והמתמשכת נגד רוסיה והתחייב כי הכוחות המזוינים של אוקראינה ישחררו את שאר אוקראינה הכבושה. הוא אמר כי הם מחכים "לחודשים הקשים בהיסטוריה"

זלנסקי: "אנחנו הורסים את הצבא השני של העולם"
זלנסקי בנאום לאומה צילום: נשיאות אוקראינה

נשיא אוקראינה זלנסקי נאם אתמול לאומה האוקראינית ואמר כי צבא אוקראינה הגן על עצמאותה של המדינה ורוסיה לא יכולה לשנות זאת כבר. "אנחנו משחררים את האדמה האוקראינית צעד אחר צעד. דונבאס, אזור חרקוב, אזור חרסון, אבל גם אזור זפוריז'יה וקרים יגיעו, יגיע הזמן וכל אוקראינה תהיה חופשית".

כזכור, רוסיה פתחה בפלישה ב-24 בפברואר, וכבשה חלקים ממחוזות לוהנסק, דונייצק, זפוריז'יה וחרסון. אוקראינה מעריכה שרוסיה איבדה יותר מ-67,000 חיילים באוקראינה מאז פברואר.

זלנסקי הוסיף כי אוקראינה הגנה בהצלחה על מדינתה, אך עדיין נותרו איומים עם החורף הקרוב "מחכים לנו חודשים הקשים בהיסטוריה" אמר. "אוקראינה שוברת את מה שמכונה הצבא השני של העולם ומעכשיו רוסיה תהיה רק ​​קבצנית, הפוטנציאל הרוסי מתבזבז עכשיו על הטירוף הזה - על מלחמה נגד המדינה שלנו וכל העולם החופשי, הייתה השפעת גז - כבר לא, הייתה השפעה צבאית, היא מתאדה. היה לה משקל פוליטי - עכשיו יש בידוד הולך וגובר".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין ולדימיר זלנסקי חרסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד