כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"לא אבחר בו"

האישה שעבדה 50 שנה במשרד נעלבה מלפיד

האישה שעבדה במשך 50 שנה במשרד ראש הממשלה עם רוב ראשי הממשלה מגולדה מאיר ועד יאיר לפיד, טוענת שנעלבה מהאחרון שלא טרח להיפרד ממנה לאחר שפרשה לגמלאות ובכל זאת ארגנה עבורו את ביקורו בארה"ב 

האישה שעבדה 50 שנה במשרד נעלבה מלפיד
יאיר לפיד צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

עדנה חלבני, לשעבר ראש האגף לביקורים וקשרי חוץ במטה לביטחון לאומי ועובדת המדינה במשך 50 שנה שהביקור האחרון שארגנה עבור ראש ממשלה היה זה ביקורו בארצות הברית אצל נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, אך לטענתה לא קיבלה שום מילת 'תודה' מצדו של ראש הממשלה יאיר לפיד על הארגון המופלא.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלה תקפה את לפיד והצהירה שלמרות שהצביעה לו בעבר, הפעם לא תצביע לו. "בן אדם שלא אומר לי תודה על עבודה שביצעתי בשבילו הכנתי לו את כל ביקור ביידן, הפסדתי ימי חופשה, כסף ועוד, ולא מצא לנכון לקרוא לי להודות לי ולהיפרד ממני כמו שצריך, הוא לא בן אדם שאבחר בו, צר לי וזה אחד שבחרתי בו בעבר", כך כתבה חלבני.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' הסבירה וסיפרה: "כתבתי שראש ממשלה צריך להתעסק יותר בענייני המדינה ולא בפגישה עם נשיא ארצות הברית ובכמה זמן היא תמשך, ואז כנראה אנשי יש עתיד באו והגיבו לי 'תבחרי בלפיד תבחרי בלפיד...' אני בעצמי בחרתי בעבר בלפיד".

לדבריה, "בסוף תפקידי נשארתי עד הרגע האחרון לטפל בביקור לפיד בארצות הברית למרות שכבר הייתה לי מחליפה, ציפיתי מראש הממשלה לקרוא לי בסוף תפקידי להיפרד ממני בשיחה של 5 דקות לפני שאני יוצאת לגמלאות לומר לי תודה, אחרי 50 שנות שירות, במקום זה שלחו לי תמונה".

עם זאת היא אומרת: "הוא נראה לי בן אדם טוב אבל נעלבתי, מאד נעלבתי מכך שראש ממשלת ישראל לא מצא חמש דקות להיפרד ממני לפני שאני עוזבת את הבניין בו הייתי 50 שנה. רצו לעשות לי אירוע מפואר וויתרתי, אני לא מחפשת את זה, אבל תקרא לי תגיד לי מילה איך היה ביקור ביידן".

"הצילום שלי איתו שפורסם זה לא היה אירוע פרידה, זה במקרה צילום שהיה לי איתו. עבדתי מתקופת גולדה מאיר, בתפקיד הבכיר שלי עבדתי החל מרצח רבין. הוא אדם ראוי אבל מבחינתי האישית האם מותר לי להעלב ? כן. נעלבתי".

משרד ראש הממשלה יאיר לפיד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד