ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
חששו מגורל דומה

החיסולים והמבצע בשכם הרתיעו: פעילי גוב האריות הסגירו עצמם

מסתבר שהחיסולים הממוקדים השבוע בקסבה של שכם, הרתיעו לפחות ארבעה מפעילי התארגנות הטרור 'גוב האריות' שהסגירו עצמם הלילה לידי הרש"פ מחשש שגורלם יהיה רע ומר כמו חבריהם | אחד מהם הוא מוחמד אל-בנא, שהיה מעורב בפיגועי ירי ונחשב לאחד מראשי גוב האריות

החיסולים והמבצע בשכם הרתיעו: פעילי גוב האריות הסגירו עצמם
מחבלי גוב האריות צילום: מתוך שידורי כאן 11

ארבעה פעילי גוב האריות, שמוכרים היטב למערכת הביטחון, בהם גם מחמוד אלבנא הסגירו את עצמם לידי מנגנוני הביטחון הפלסטיני בשכם. כך מדווח בשעות האחרונות בכמה כלי תקשורת.

אחד מהם הוא כאמור מחמוד אלבנא, אחד המנהיגים בקבוצת הטרור גוב האריות, שהסגיר את עצמו הלילה לידי הרשות הפלסטינית. אלבנא היה מעורב בפיגועי ירי נגד כוחות צה"ל ובקבר יוסף ונחשב מספר 2 בתשתית. יחד איתו, מבוקש נוסף הסגיר את עצמו.

מחבלי גוב האריות בשכם | מתוך שידורי כאן 11.

ההסגרה מגיעה ברקע חיסולו של בכיר הארגון בפיצוץ מטען חבלה סמוך לאופנוע שלו וברקע חיסולם השבוע של חמישה ממחבלי הארגון בפעולה לילית נועזת בתוככי שכם. באותה פעולה חוסל בין הייתר מנהיג גוב האריות, וודיע אל-חוח, שהיה אחראי על ייצור מטענים והשגת אמל"ח.

הדרג המדיני הורה להרוג את ראש התשתית ולא להסתפק בניסיון מעצר. עוד פורסם כי באותה פעולה השתתפו גם צלפים של סיירת מטכ"ל.

צה"ל ימשיך את הפעילות בשכם לתפיסת שאר חברי הקבוצה - כאשר בראשם שני המחבלים שביצעו את הפיגוע בשבי שומרון, בו נפל סמ"ר עידו ברוך הי"ד. כך דווח ב'כאן'.

שכם גוב האריות הסגרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד