ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בשכונה החרדית

לפחות 12 בתים ובית כנסת נפרצו בלילה

תושבים חרדים בפלטבוש היו קורבן לפריצות בלפחות 12 בתים ובית כנסת בלב השכונות החרדיות. הפורצים הסתובבו בחניות של הבתים, בחיפוש אחר דלתות וחלונות פתוחים, הם לא פרצו דלתות, אלא נכנסו לבתים בהם הייתה דלת פתוחה או חלון פתוח

לפחות 12 בתים ובית כנסת נפרצו בלילה
זירת האירוע צילום: Yeshiva world news

משטרת ניו יורק ומתנדבים מארגון השומרים של פלטבוש, חוקרים לפחות 12 פריצות שהתרחשו בלילה שבין רביעי לחמישי, כולל פריצה לבית כנסת. מהבתים נגנבו עשרות אלפי דולרים במזומן, תכשיטים, רכבים ופריטים יקרי ערך נוספים. כך דווח אתר Yeshiva world news.

הפורצים הסתובבו בחניות של הבתים, בחיפוש אחר דלתות וחלונות פתוחים, הם לא פרצו דלתות, אלא נכנסו לבתים בהם הייתה דלת פתוחה או חלון פתוח. משטרת ניו יורק מתייחסת ברצינות רבה לתקריות ומתכננת להציף את האזור בניידות סיור לא מזוהות במשך השבועות הקרובים. ארגון השומרים של פלטבוש יוסיף גם יחידות שבת מיוחדות (שוטרים בדימוס) בשכונות שם היו פריצות.

מתנדבי השומרים פועלים משעות הבוקר המוקדמות של יום חמישי לאיסוף תיעודים ממצלמות אבטחה, לסייע בזיהוי החשודים. מספר רב של בלשי המשטרה וצוות זיהוי פלילי נמצאים בזירה כדי לסייע באיסוף ראיות שעלולות להוביל לתפיסת הפושעים.

פלטבוש פריצות לבתים גל פריצות מתנדבי ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד