ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
תרוץ עד הסוף?

הלחץ על שקד: זו התמורה שמציעים לה בליכוד בתמורה לפרישה

ארבעה ימים בלבד לבחירות, והלחץ במטות המפלגות - בשיאו | גוש הימין ששואף לחצות את ה-60 מנסה הכל בתמורה להחזרת נתניהו לשלטון | מפלגת הבית היהודי בראשות השרה איילת שקד, מראה עלייה בסקרים, אך עדיין לא חוצה את אחוז החסימה | בליכוד מציעים תמורה לפרישה

הלחץ על שקד: זו התמורה שמציעים לה בליכוד בתמורה לפרישה
הדפסת פתקי הצבעה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

ארבעה ימים לבחירות ובמפלגת הליכוד ממשיכים להפעיל לחצים לכיוון הבית היהודי לפרוש מההמרוץ לכנסת ה-25, למרות מגמת העליה בסקרים שיצאו בתקופה האחרונה, עדיין, הם לא צולחים לעבור את אחוז החסימה.

לפי הדיווח, היום (שישי), בכירים בליכוד פנו לשרה איילת שקד והציעו לה כי באם תפרוש מהמרוץ הם יסייעו לה להתקבל חזרה לשורות הימין.

איילת שקד הגיבה לדיווח, "אני כבר בימין, אין לי בית אחר. גם נתניהו רואה את הסקרים שבהם אני מתחזקת, ביחד נקים ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים".

במהלך השבוע החולף בחנה שקד אפשרות לפרוש מהמרוץ, במסגרת כך ניהלה שיחות עם אביר קארה שיפרוש ויביע בה תמיכה, המגעים האלה התפווצו ושקד הבהירה ביום רביעי כי בכוונתה לרוץ עד הסוף.

במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינסה יושבת ראש 'הבית היהודי' השרה איילת שקד ביום שלישי, היא התייחסה לדיווחים על כך שהיא בוחנת לפרוש מהמרוץ, והצהירה כי אין בכוונתה לפרוש וכי היא תישאר במרוץ עד הסוף.

"החל מרגע פרסום הידיעות שאני שוקלת לפרוש, אני מקבלת דחיפה אדירה מהציבור. דחיפה אדירה המלווה בדאגה גדולה", אמרה שקד וטוענת כי "ביממה האחרונה, הפרסומים הביאו לתזוזה בקרב הציבור האידיאולוגי. אני כאן כדי לעצור את חרושת השמועות – אני רצה עד הסוף".

שקד חזרה פעמיים על ההתחייבות שלא לפרוש מהמרוץ "הבית היהודי לא פורשים מהמירוץ", אמרה וציינה כי "כל הסקרים מראים דבר אחד לימין אין 61 מנדטים. יש 59 יש 60 ואין 61. לעומת זאת אם אנחנו עוברים את אחוז החסימה תהיה פה ממשלת ימין של 62".

בדבריה פנתה שקד למצביעים שחוששים להצביע לה "אני פונה אליכם, כל מי שרוצה להצביע ומפחד מאחוז החסימה, אם תשימו את החשש בצד אנחנו נגיע על פי כל הסקרים ל-6 מנדטים. אנחנו יכולים לעשות את זה. אל תחששו".

שקד גם פנתה לחברי גוש הימין בקריאה, "תפסיקו לירות בנגמ"ש. למרות שאני אישה, אני היחידה מראשי מפלגות הגוש למעט נתניהו שהייתה בתוך נגמ"ש".

איילת שקד ליכוד בחירות לכנסת ה-25 פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד