כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
המשטרה חוקרת

צלבי קרס נמצאו על הדשא מחוץ לדלת של משפחה יהודית

משטרת בוסטון חוקרת צלבי קרס שנמצאו על הדשא של משפחה יהודית חלקם עם הודעות שנאה. המקרה נחקר כפשע שנאה נגד יהודים. בהתבסס על הממצאים הראשוניים של חקירה, הבלשים אינם מאמינים שהאירוע היה מקרי

צלבי קרס נמצאו על הדשא מחוץ לדלת של משפחה יהודית
ריסוס גרפיטי: אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה בסטונהאם - בוסטון חוקרת מקרה אנטישמי, לאחר שתושבת המקום גילתה כמה צלבי קרס על הדשא שלה, חלקם מלאים עם הודעות שנאה, המקרה נחקר כי "אירוע שכוון לבית משפחה יהודית". מפקד משטרת סטונהאם, ג'יימס מקינטייר, אמר כי המשפחה התעוררה ביום שלישי בבוקר ומצאה פוסטרים חתוכים בצורת צלב קרס על הדלת בשכונה ווייטמור ליין. בהתבסס על הממצאים הראשוניים של חקירה, אמר מקינטייר, כי הבלשים אינם מאמינים שהאירוע היה מקרי.

בתמונה שפורסמה ברשתות החברתיות על ידי כתבת רשת החדשות של בוסטון WHDH, נראה הפוסטר עם הודעות שנאה שנכתבו עם טוש על אחד מצלבי הקרס, "אין מקום לסוג כזה של שנאה וקנאות בקהילה שלנו", אמר מקינטייר.

בהצהרה מטעם הליגה נגד השמצה (ADL) נאמר כי המשפחה שאליה נועדו השלטים היא יהודית וכי התקרית מייצגת "סוג אישי מאוד של שנאה בתקופה שבה הקהילה היהודית מרגישה". הצבת צלב קרס על מדרגות הבית יש בה כדי לנפץ את תחושת הביטחון של קהילה שלמה", אמרה פגי שוקור, המנהלת האזורית הזמנית של ה-ADL.

רשת CBS בבוסטון דיווחה כי האישה שגילתה את צלבי הקרס על הדשא של הבית פרסמה בתחילה תמונות בקבוצת קהילה בפייסבוק, ושאלה אם אחרים בקהילה היו גם ממוקדים לשנאה. אבל מאוחר יותר היא משכה את הפוסט, כך מסרה הרשת, ואינה מעוניינת בזיהוי משפחתה או ביתה.

כתובות נאצה כתובות גרפיטי אנטישמיות בארה"ב צלבי קרס בוסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד