י"ב סיון התשפ"ד
18.06.2024
"מבקשים להמשיך להתפלל"

הילדה שנפגעה מירי בקריית ארבע חזרה לנשום בכוחות עצמה

תמר אהרון בת נירה שנפצעה אמש מירי בראשה בקריית ארבע, חזרה לנשום בחסדי שמיים בכוחות עצמה | משפחתה של תמר: "מודים לעם ישראל ומבקשים להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של תמר בת נירה" | סיבת הירי עד כה עדיין אינה ברורה והחשד המרכזי שהיא נפגעה מירי תועה שבוצע מהצד הפלסטיני של חברון

הילדה שנפגעה מירי בקריית ארבע חזרה לנשום בכוחות עצמה
פצועים מקרית ארבע מובאים ל'הדסה' צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שיפור במצבה של הנערה שנפצעה אמש (חמישי) מירי בקריית ארבע: תמר אהרון בת נירה שנפצעה אתמול מירי בראשה, חזרה לנשום בחסדי שמיים בכוחות עצמה.

"משפחתה של תמר מודה לעם ישראל ומבקשת להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של תמר בת נירה", נמסר.

כזכור, אמש נפצעה תמר באורח קשה מאוד בקריית ארבע לאחר שנפגעה מירי בראשה. נסיבות האירוע בשלב הזה עדיין אינן ברורות, והחשד המרכזי שהיא נפגעה מירי תועה שבוצע מהצד הפלסטיני של חברון. בדובר צה"ל הדגישו אמש כי לא נראה שהאירוע הוא על רקע לאומני, "אך העניין נמצא בבדיקה". 

אחותה סיפרה לצוותים הרפואיים כי הן הלכו ברחוב "ופתאום היא אמרה 'איי' וראו דם מהראש". הירי לעברה בוצע ככל הנראה מעומק השטח בחברון. השתיים הלכו לקופת חולים, ומשם היא פונתה על ידי צוות מד"א לבית החולים הדסה עין כרם כשהיא מחוסרת הכרה.

בבית החולים, הובהלה הנערה ליחידת הטראומה תוך שהיא מורדמת ומונשמת. בבדיקות שנערכו לה עם הגעתה לבית החולים זוהתה פגיעת ירי בראשה - והיא הובהלה לחדר הניתוח. "מצבה קשה מאוד", נמסר אתמול מהדסה עין כרם.

כאמור, לפני שעה קלה התבשרנו ע"כ שתמר בת ה13 החלה לנשום בכוחות עצמה.

 

 

ירי נפגעים רקע לאומני נערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד