ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
חושף בשידור

אבו שחאדה: זרם הרבה כסף יהודי-אמריקאי לבלום את ביבי

יו"ר בל"ד סאמי אבו שחאדה מתאר מיליוני דולרים שהושקעו מחו"ל במגזר הערבי כדי להעלות את אחוז ההצבעה על ידי עמותות זרות ומדינות זרות. "למה יהודי אמריקאי שבכלל לא מכיר אותנו ולא יודע איפה אנחנו חיים ובכלל אנחנו לא מעניינים אותו מתערב ושם מיליוני דולרים מה האינטרס שלו?"

אבו שחאדה: זרם הרבה כסף יהודי-אמריקאי לבלום את ביבי
סמי אבו שחאדה ואחמד טיבי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סאמי אבו שחאדה, יו"ר בל"ד שלא עברה את אחוז החסימה, טוען הערב (מוצאי שבת) כי מיליוני דולרים שהושקעו מחו"ל במגזר הערבי כדי להעלות את אחוז ההצבעה על ידי עמותות זרות ומדינות זרות. בראיון לאילה חסון בחדשות 13, הוא מספר כי נכנס הרבה כסף יהודי אמריקאי כדי למנוע מביבי לחזור לשלטון.

"הכסף הזה הלך לרע"ם וטיבי ועודה דרך כל מיני עמותות כדי לעלות את אחוזי ההצבעה בחברה הערבית אחרת" הוא הדהים את אילה חסון. "אי אפשר להבין מאיפה באו כל המליונים האלה, מה זה הקמפיינים לעלות את אחוז החסימה, למה יהודי אמריקאי שבכלל לא מכיר אותנו ולא יודע איפה אנחנו חיים ובכלל אנחנו לא מעניינים אותו מתערב ושם מיליוני דולרים מה האינטרס שלו?".

אילה חסון הגיבה בשידור: "מצמרר מה שאתה אומר וראוי לחקירת משטרה". אבו שחאדה המשיך "הם בנו מנגנונים בחברה הערבית להעלאת אחוז ההצבעה, אוטובוסים בנגב, מוקדנים, מבית לבית, מדובר במיליונים פה יהיה אפשר לבדוק את זה, כי זה ייכנס לדוחות הכספיים שלהם".

איימן עודה אחמד טיבי סמי אבו שחאדה סיעת בל"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד