ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
הוראות לקראת המו"מ

לאחר הניצחון בבחירות: המועצת החסידית התכנסה בירושלים

גדולי ישראל, האדמו"רים חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל התכנסו היום לישיבה שנמשכה כשעתיים. על הפרק: הדרישות במו"מ מול ראש הממשלה, ודיווח על תוצאות הבחירות המשמחות בהבאת קולות מחוץ למגזר. 'בחדרי' עם כל הפרטים ותיעוד מכניסתם של גדולי ישראל

לאחר הניצחון בבחירות: המועצת החסידית התכנסה בירושלים
חברי המועצת מגיעים לישיבה צילום: יונתן זינדל - פלאש 90

לאחר הבחירות לכנסת ה-25 והגדלת הכוח החרדי, ולקראת פתיחת המשא ומתן הקואליציוני עם ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו, מועצת גדולי התורה החסידית של אגודת ישראל התכנסה היום (ראשון) בירושלים לישיבה שנמשכה במשך כשעתיים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הכינוס נקרא לבקשתו האישית של האדמו"ר מגור לקראת המו"מ הקואליציוני שחברי הכנסת יקבלו הוראות לגבי הדרישות במו"מ לצד חלוקת התפקידים. בראש הדרישות: בקשתו של האדמו"ר מבעלזא להשוות את נושא שכר המלמדים בחינוך החרדי.  

הכינוס נערך בבית וועד הפועל של אגודת ישראל ברחוב שומר הכותל בירושלים, לשם הגיעו נציגי הציבור חברי הכנסת של המפלגה שניהלו את הדיון בהשתתפות האדמו"רים. 

לכינוס הגיעו בין היתר, חברי המועצת האדמו"רים מגור, בעלזא האחים האדמו"רים מויז'ניץ, צאנז, באיאן, ביאלא, סערט ויז'ניץ ומודז'יץ.

במהלך הכינוס נכנסו לחדר הישיבה חברי מטה הארגון של 'אגודת ישראל' חנוך זייברט, יוסי דייטש, יענקי ברגר, ושיקי מנדל מסרו דיווח נרחב לחברי המועצת על הפעילות במטות ברחבי הארץ ובעיקר בקרב הקהילות החסידיות שאינם קשורים ישירות לאגודת ישראל. לסיום ביקש הרבי מבעלזא מכל האדמו"רים שיודו להם על הפעילות הברוכה. 

בסיום המועצת קרא האדמו"ר מויז'ניץ לחברי הכנסת של אגודת ישראל והזמין אותם אל מעונו בבני ברק מחר אחר הצהריים.

 

מועצת גדולי התורה אגודת ישראל בחירות לכנסת ה-25 תוצאות הבחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד