כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"כמו כדורסל בוער"

תועד במצלמות האבטחה: מטאור נפל ושרף חלק מהבית

בית בקליפורניה עלה בלהבות לאחר שכדור אש - כמו כדורסל בוער נראה נופל מהשמיים, והורס את ביתו של חוואי. בעל הבית אמר שביתו נפגע עם סיכוי אחד למיליון: "אני מניח שאולי אקנה היום כרטיס לוטו"

תועד במצלמות האבטחה: מטאור נפל ושרף חלק מהבית
מטאור: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אדם בצפון קליפורניה טען כי ביתו נהרס על ידי מטאור ביום שישי האחרון, לאחר שמספר עדי ראיה ראו כדור אש יורד מהשמים, שגם נראה במצלמות האבטחה.

"שמעתי מפץ גדול. התחלתי להריח עשן והמשכתי למרפסת שלי והיא נבלעה לגמרי בלהבות", סיפר החוואי המקומי דסטין פרוסיטה, שביתו נהרס, לתחנת הטלוויזיה המקומית KCRA.

"הם אמרו שזה מטאור", הוסיף פרוסיטה, ממחוז נבאדה, קליפורניה. "לא ראיתי מה זה, אבל מכל מי שדיברתי איתו, זה היה כדור בוער שנפל מהשמים, ונחת באזור הכללי הזה". פרוסיטה אמר שהראו לו סרטון של כדור אש יוצא מהשמיים בערך בזמן שבו ביתו נהרס. הוא אמר שזה נראה "כמו כדורסל בוער".

"בהחלט מרגישים ברי מזל שזה היה במרחק של 30 רגל ממני ולא חמישה", הוסיף. מכבי האש של המחוז מסרו שהם עובדים עם סוכנות המדינה קאל פייר כדי לחקור איך התחילה השריפה בביתו של פרוסיטה, השוכן באזור כפרי שבו חיים חוואים וחקלאי בקר.

"מטאור אסטרואיד, אחד מהשניים האלה", אמר מפקד כוחות הכיבוי, ג'וש מילר, לתקשורת המקומית: "היה לי אדם אחד שסיפר לי על זה קודם ואני כאילו בסדר, אני אכניס את זה לראש שלי, אבל אז עוד אנשים, שניים, שלושה או ארבעה נוספים התחילו לדבר על זה". פרוסיטה אמר שביתו נפגע עם סיכוי אחד למיליון, וגרם לו לחשוב שסיכויי המזל עשויים להיות לטובתו. "אני מניח שאולי אקנה היום כרטיס לוטו", אמר.

קליפורניה מטאור שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד