י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חוששים מהאוקראינים

ביזת חרסון: חיילים רוסיים בזזו רכבת ילדים וציוד רפואי

חיילים רוסים נראו נמלטים מהעיר חרסון הכבושה בידי רוסיה. חרסון נכבשה על ידי כוחות רוסים מאז מרץ, אך כעת החיילים הנמלטים נוטלים ציוד רפואי ומכל הבא ליד, כולל ציוד לטיפול בסרטן. ואפילו גונבים רכבת ירידים של ילדים

ביזת חרסון: חיילים רוסיים בזזו רכבת ילדים וציוד רפואי
רכבת הילדים הגנובה צילום: באדיבות המצלם

העיר חרסון שבדרום אוקראינה וסביבתה נמצאת בתהליך של ביזה אכזרית על ידי חיילים רוסים שנמלטים לקראת מה שצפוי להיות קרב משמעותי על העיר. חייליו הנואשים של פוטין נראו בוזזים את אזור חרסון האוקראיני, ואפילו גונבים רכבת ירידים של ילדים.

חרסון נכבשה על ידי כוחות רוסים מאז חודש מרץ האחרון, אך כעת החיילים הנמלטים גונבים ציוד רפואי לטיפול בסרטן, בזמן שהם נמלטים. תושב העיר עיתונאי כתב בפייסבוק "ה** האלה גנבו רכבת ילדים, אתם קולטים, רכבת ילדים". דיווחים שונים מהעיר טוענים כי תושבים פרו-רוסים שמים את ידיהם על כל מה שהם יכולים בזמן שהביזה של העיר נמשכת וכל משתפי הפעולה עם רוסיה נמלטים.

תושב אחר כתב בפייסבוק: "אותם רוסים גנבו אנדרטאות, אמבולנסים, רכבי כיבוי, רכוש של בנקים, בתי חולים, ציוד ונמלטו מחרסון", לדבריו, הגנבה התרחשה גם במוזיאון האזורי של חרסון, משם נגנב ציוד, כולל טרקטורים שנגנבו מחוות סמוכות.

"אני חושבת שגניבת ציוד מחולי סרטן היא משהו נורא", אמרה חברת הפרלמנט האוקראינית מיקיטה פוטורייב. "ועבורם אין הבדל - לגנוב מגהץ, לגנוב ברזל, לגנוב קומביין, הם התחילו בגניבת קומביין ומכונות חקלאיות אחרות מאזור חרסון וזפוריז'יה, עכשיו הם גנבו את הציוד ממרכז הסרטן".

מלחמת אוקראינה רוסיה חרסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד