י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גנבו ברחו ונעצרו

נעצרה כנופיית פורצים שאחראית על 70 פריצות

הודות לעבודה יוצאת דופן ובלתי נלאית של מתנדבי ארגון 'השומרים' של פלטבוש, שני פורצים נעצרו בחשד לפריצה של לפחות 70 בתים באזור החרדי. שוטרים ומתנדבים התפרסו כדי להקיף אותם והרימו רחפן לאוויר כדי לראות את החשודים 

נעצרה כנופיית פורצים שאחראית על 70 פריצות
מעצר אחד הפורצים צילום: Yeshiva world news

בסביבות השעה 4:40 בבוקר יום שני, ארגון 'השומרים' של פלטבוש קיבל שיחות טלפון רבות למוקד שלהם, תושבים דיווחו על שני חשודים בלבוש שחורים שהולכים בשבילי הבתים.

מספר רב של מתנדבים מארגון 'השומרים' של פלטבוש, ושוטרי משטרת ניו יורק הקיפו את האזור, ולפני הגעת משטרת ניו יורק, העבריינים כבר הסתתרו בחצר אחורית. זמן קצר לאחר מכן יצאו החשודים מהחצר, נכנסו לרכב שבהמשך התברר כגנוב ונמלטו מהמקום.

משטרת ניו יורק החלה לרדוף אחרי הרכב, שאף נסע על מדרכות כדי לנסות להתחמק. הרכב החשוד הצליח להימלט ממשטרת ניו-יורק, אך מתנדבי 'השומרים' הצליחו לעקוב אחרי הרכב, עד שהרכב החשוד התנגש ברכב אחר, לאחר מכן יצאו החשודים מהרכב ונמלטו ברגל, שוטרים ומתנדבים התפרסו כדי להקיף אותם והרימו רחפן לאוויר לראות את החשודים מהאוויר.

הרכב הגנוב עמו נמלטו הגנבים

הרחפן הבחין בחשודים רצים לאושן פארקווי, שם התעמתו עם מספר מתנדבי השומרים. משטרת ניו יורק לקחה את שני החשודים למעצר ללא תקריות מיוחדות. משטרת ניו יורק אישרה לאתר Yeshiva world news שהם חשודים עבור לפחות בכ-70 פריצות ברחבי העיר, עם לפחות עשרים וחמש פריצות לבתים בפלטבוש בשבועות האחרונים, גניבה של עשרות אלפי דולרים במזומן, תכשיטים, רכבים ופריטים יקרי ערך אחרים אשר נלקחו במהלך הפריצות.

בנוסף, ביום שני בבוקר לאחר המעצרים, התקבלו במוקד השומרים שיחות טלפון ממספר משפחות שדווחו על פריצה לבתיהם במהלך הלילה. יחידות הזיהוי הפלילי של משטרת ניו יורק הגיעו לאותם בתים ולקחו טביעות אצבע.

פלטבוש משטרת ניו יורק ארגון השומרים פריצה לבתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד