כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לשכת נתניהו הגיבה

נעם מאיימים: שוקלים להישאר מחוץ לקואליציה

לאחר שעד כה יו"ר המפלגה לא הוזמן לפגישת מו"מ, ב'נעם' מאיימים לא להצטרף לקואליציה - ולאגף מימין באופוזיציה: "אי ההזמנה מעידה אולי שיש גורמים בליכוד שלא מעוניינים שנהיה חלק" | לשכת ראש הממשלה המיועד: הוא צפוי להיפגש איתו היום או מחר

נעם מאיימים: שוקלים להישאר מחוץ לקואליציה
אבי מעוז צילום: ערוץ כנסת

חבר הכנסת אבי מעוז, יו"ר מפלגת 'נעם', מאיים הבוקר (שלישי) להישאר מחוץ לקואליציה, לאחר שטרם הוזמן לשיחת משא ומתן עם יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו, בניגוד לשאר ראשי המפלגות.

בימים האחרונים ב'נעם' סיפרו שיש קשר בין הלשכות לתאם פגישה, כמו שאר ראשי המפלגות, אלא שבמפלגה משנים קו ותוקפים. "אי הזמנתו של ח"כ אבי מעוז לפגישה עם נתניהו מעידה אולי כי ישנם גורמים בליכוד שלא מעוניינים שמפלגת נעם תהיה חלק מהקואליציה", מסרו גורמים במפלגה.

לדבריהם, הם "שוקלים להישאר מחוץ לקואליציה, ולאתגר את הממשלה מימין וכנגד הטרלול הפרוגרסיבי". אם אכן יישארו בחוץ, קואליציית נתניהו תעמוד על 63 חברים בלבד.

בלשכת ראש הממשלה המיועד שיגרו מסר מפויס ומסרו שהוא צפוי להיפגש עם מעוז היום או מחר. בימים האחרונים נתניהו קיים סבב פגישות עם כל ראשי המפלגות, כשעם מעוז כאמור עדיין לא שוחח.

ב'נעם' נשארו מחוץ לבלוק הטכני של 'הציונות הדתית' ו'עוצמה יהודית', על אף שרצו באותה רשימה, וינהלו את המשא ומתן בנפרד וללא תיאום. זה מגיע לאחר כעס גדול במפלגה שדחקו למקום ה-11 בלבד, לאחר לחץ מצד נתניהו.

אבי מעוז מפלגת נעם משא ומתן קואליציוני ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד