כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מצוקה קשה

הגאון רבי דוד כהן שליט"א יוצא מגדרו עם בקשה חריגה

מרן ראש ישיבת חברון שליט"א פונה מקירות לבו הטהור אל הציבור בבקשה חריגה • "אני מכיר את המקרה מקרוב ויודע שהמצוקה מאוד מאוד קשה" • את דבריו חותם ראש הישיבה שליט"א בהבטחה: "כל המסייע יתברך ממקור הברכות" • צפו

הגאון רבי דוד כהן שליט"א יוצא מגדרו עם בקשה חריגה
ר' דוד כהן צילום: באדיבות המצלם

הגזירות הכלכליות הקשות שעדיין לא התבטלו, עליית הרבית של תשלומי המשכנתא, התייקרות מחירי החשמל, המים, הדלק, המזון והשכירות, כל אלו מכבידים מאוד על הציבור בכללותו, והופכים את הניסיון 'לגמור את החודש' בצורה מאוזנת מבחינה כלכלית, למשימה בלתי אפשרית.

לחצו כאן לסיוע ותזכו בברכה>>>

ובכל זאת, גם כשלכולנו קשה מתמיד, יש מקרים חריגים במיוחד, המצריכים התערבות ועזרה דחופה, מאחר והמצב בהם הגיע לכדי פת לחם וסכנת נפשות של ממש.
כזהו המקרה של המשפחה הנמצאת במצוקה נוראה, כשמסיבות שאי אפשר לפרט מפני צנעת הפרט, נקלעה המשפחה לחובות כבדים, וכעת כבר נוקשים על דלת ביתה אנשי ההוצאה לפועל ומרוקנים את הבית מתכולתו הדלה.

המקרה מוכר מקרוב לראש ישיבת חברון הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א, שלא יכול היה לעמוד מנגד, ובאופן חריג ותקדימי יצא מגדרו כדי לבקש את עזרת הציבור.
תלמידיו הקרובים ביותר של מרן ראש ישיבת חברון, הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א, לא האמינו למשמע אוזניהם ולמראה עיניהם.

בענווה המפורסמת שלו, בצניעות המאפיינת אותו, מבקש ראש הישיבה שליט"א את עזרת הציבור ומעיד בדבריו שהוא יודע בוודאות ובמכלי ראשון שמדובר במקרה חריג במיוחד:
"התאספנו כאן להתגייס לנושא של צדקה למשפחה שמכמה וכמה סיבות הגיעו למצב של חובות כלכליים של מאות אלפי שקלים. עד כדי הוצאה לפועל", אומר מרן שליט"א.
"לכן יצאתי מגדרי לבוא ולבקש עזרה עבור המשפחה, משפחה של בן תורה מובהק"...

"אני יכול לומר שאני מכיר את המקרה מקרוב. אני יודע שהמצוקה מאוד מאוד קשה, ולכן אין עצה אחרת אלא לפנות לציבור ולבקש עזרה.

את דבריו מסיים מרן שליט"א בברכה חמה מעומק לב הטהור: "אני מקווה שהציבור באמת יעזור ויסייע בעין יפה. זו באמת זכות גדולה להחזיק נפשות כפשוטו, וכל המסייע יתברך ממקור הברכות בשפע ברכה והצלחה בני חיי ומזוני".

לחצו כאן לסיוע ותזכו בברכה>>>

 

הרב דוד כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד