ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
סיבכה אותו

בעקבות פליטת הפה: זה הנזק שנגרם לאבא של הדר מוכתר

אביה של יו"ר צעירים בוערים נאלץ לשלם מס על הדירה שרשם על ביתו, הדר מוכתר, זאת לאחר שנחשף במהלך קמפיין הבחירות כי למרות הצהרותיה, יש על שמה דירה בחיפה. מוכתר הבהירה כי הדירה רק רשומה על שמה ורשות המסים פתחה בבדיקה 

בעקבות פליטת הפה: זה הנזק שנגרם לאבא של הדר מוכתר
אילוסטרציה צילום: unsplash

הוריה של יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים' הדר מוכתר, נאלצו לשלם לרשות המסים את המס הנדרש עבור דירה נוספת, זאת לאחר פליטת הפה של בתם, שהצהירה בשידור כי הוריה רכשו עבורה דירה בחיפה.

את הדברים אמרה מוכתר במהלך מערכת הבחירות לכנסת ה-25, זאת לאחר שנחשף כי יש דירה רשומה על שמה בעיר חיפה, זאת בניגוד לקמפיין בו הצהירה כי "אין לי דירה".

באתר 'וואלה' שהביא את הדיווח נאמר כי למרות שבמקרים דומים בעל הנכס נדרש לשלם קנס על העלמת המס, במקרה של אביה של מוכתר הנושא נסגר בתשלום המס בלבד בגובה של כמאה אלף שקלים.

כזכור, מוכתר הודתה במהלך קמפיין הבחירות בפה מלא בראיונות לכלי התקשורת כי "יש לי דירה שאבא שלי קנה לי מכספי הפנסיה שלו". ברשת הופץ גם הסכם המכירה, ונטען כי האדם שמכר אותה לאביה של מוכתר אמר כי מדובר בדירה "בעלות של מיליון שקל".

מקור בכיר ברשות המיסים הודה אז כי הנושא ידוע כשכיח ובגלל שמדובר ביחסים בתוך המשפחה שלעולם לא ניתן להוכיחם, במקרים רבים פשוט מרימים ידיים. אלא שכאן מדובר בהודאה של מוכתר ולכן אין ספק שבעלת הדירה, קרי מוכתר, חייבת לקבל הכנסה ממנה דבר אשר לא קורה כאן.

 

צעירים בוערים הדר מוכתר רשות המסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד