י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
ביידן לא עזר

המועמד שהנשיא ביקש את תמיכת החסידים בו, הפסיד

שון פטריק מלוני, מועמד הדמוקרטים למחוז ה-17 בניו יורק, הפסיד למייק לולר הרפובליקני. ההפסד צורם במיוחד לאחר שנשיא ארה"ב פנה לאדמו"ר מ‏סקווירא, לבקש את תמיכת חסידיו בבחירות

מייק לולר עם תומכים חרדים
מייק לולר עם תומכים חרדים צילום: Yeshiva world news

חבר הקונגרס שון פטריק מלוני, יו"ר ועדת הקמפיין של המפלגה הדמוקרטית הודה ביום רביעי בתבוסה שלו בהתמודדותו על מושב בבית הנבחרים מול מייק לולר, זהו הפסד צורב לדמוקרטים. "אני לא אוהב להפסיד, אבל היריב שלי ניצח במירוץ הזה. הוא זכה בו בצורה הוגנת. זה אומר משהו", אמר מלוני בהצהרה שנמסרה באמצעות זום ממטה המפלגה בוושינגטון. "הדבר הנכון לעשות הוא לומר שהבחור השני ניצח ולאחל לו בהצלחה".

עוד לפני הדברים של מלוני, הרפובליקנים כבר חגגו את תבוסתו, כולל חבר הקונגרס, קווין מקארתי מקליפורניה, מנהיג המיעוט בבית הנבחרים, שציין זאת כחלק מההישגים שהמפלגה השיגה בניו יורק, מדינה ליברלית בדרך כלל שבה המפלגה הרפובליקנית הצליחה בצורה מפתיעה.

ההפסד מאד צורב לדמוקרטים, לאחר שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביקש לפני כשבועיים מהאדמו"ר מ‏סקווירא את תמיכת חסידיו בבחירות האזוריות ‏במיוחד לגבי הנציג שמייצג את האזור בקונגרס שון פטריק מאלוני.

מלוני ייצג את המחוז ה-17 בקונגרס שכולל את שיכון סקווירא והסביבה, ואנשי החסידות עשו את ההבדל בין נציג דמוקרטי לנציג רפובליקני. ולכן הנשיא ניסה לעזור לו. בנוסף, לאחר הסיוע שביקש הנשיא, ראשי חסידויות שונות שכללו את ראש עיריית ניו סקווירא איזי שפיצר, ראש עיריית קאסר (וינצ'י) אלי פינקסוביץ, סגן ראש עיריית איירמונט שמעון מוזס, העסקן יוסי גסטטנר ועוד עסקנים בכירים נוספים, ילד עם עסקנים ופוליטיקאים מסקווירא וויז'ניץ, השתתפו בגיוס תרומות לרפובליקנים, יום אחד בלבד לאחר שביידן התחנן לתמיכה בדמוקרטים.

ג'ו ביידן סקווירא שון פטריק מלוני בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד