ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
צעק 'אללה אכבר'

טרור בבלגיה: שוטר נדקר למוות ונוסף נפצע מירי ברגלו

שוטר נדקר למוות ליד תחנת רכבת בבריסל - בלגיה על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, התוקף צעק 'אללה אכבר' בזמן שדקר שני שוטרים. אחד מהם נפצע קשה. הרשויות מתייחסות לאירוע כאל אירוע טרור

טרור בבלגיה: שוטר נדקר למוות ונוסף נפצע מירי ברגלו
כוחות בזירה צילום: משרד ההגנה הבלגי

שוטר נדקר למוות בפיגוע טרור ליד תחנת רכבת בבריסל בירת בלגיה. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, התוקף צעק 'אללה אכבר' בזמן שדקר שני שוטרים. אחד השוטרים בן 29 נדקר בצווארו ומת, בעוד השני נורה ברגלו. כך דווח Sudinfo.be. שוטרים נוספים פתחו באש לעבר התוקף שירה לעברם והוא מת במקום. הרשויות מתייחסות לאירוע כאל אירוע טרור.

על פי הדיווח התקיפה התרחשה במהלך בדיקה שגרתית והמחבל צעק "אללה אכבר". על פי דיווחים מקומיים, המחבל הלך לתחנת משטרה כמה שעות לפני כן והודיע ​​כי הוא עומד "לבצע תקיפה על שוטרים" אך הוא לא נעצר.

בירת בלגיה הייתה זירת התקפות טרור קטלניות של דאעש במרץ 2016. שלושה מטענים התפוצצו בשדה התעופה ובתחנת המטרו והרגו חפים מפשע כשהם ממתינים לטיסות או נסעו לעבודה.

בבוקר ה-22 במרץ 2016 נכנסו שני מחבלים מתאבדים חמושים בחומרי נפץ דחוסים במזוודות לנמל התעופה בעיר. בשעה 7:58 בבוקר הפצצה הראשונה הופעלה בשורה 11 כשהשנייה התפוצצה תשע שניות מאוחר יותר בשורה 2 בשדה התעופה.

קצת יותר משעה לאחר מכן אירע פיצוץ נוסף במערכת המטרו במרכז העיר. בקרון האמצעי של רכבת עם שלוש קרונות בתחנת מעלביק ליד מטה הנציבות האירופית, גם שם היו הרוגים ופצועים רבים.

בריסל פיגוע בריסל שדה תעופה בריסל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד