ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
מי שלא פוטר - פורש

סופה של טוויטר? מאסק הזהיר את העובדים מפשיטת רגל

הבעלים החדש של טוויטר, אילון מאסק, העלה היום את האפשרות שפלטפורמת המדיה החברתית תפשוט רגל, וכן הזהיר כי בכל מקרה ייתכן שהחברה תפסיד כמה מיליארדי דולרים במהלך השנה הבאה | עסקת מאסק-טוויטר הולכת ומתבררת כפארסה 

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

אילון מאסק שלח השבוע מיילים לעובדי טוויטר ובו כתב כי מצבה הכלכלי של החברה עגום וכי החברה עלולה להפסיד מיליארדים בשנה הבאה. "מצטער שזה המייל הראשון שלי בחברה, אבל אין לי איך להמתיק את הבשורה", כתב מאסק. "מצטייר לפנינו מצב כלכלי קשה, גם פשיטת רגל אפשרית".

האיש העשיר בעולם שיתף את עובדי הרשת החברתית שרכש כי בראש סדר העדיפויות שלו נמצא איתור חשבונות של בוטים. בד בבד, דווח כי יואל רוט, האחראי על בטיחות ואמון בטוויטר, שהגן עד אתמול על הצעדים של אילון מאסק וטען שרמת התוכן בחברה לא ניזוקה, עוזב את תפקידו.

הוא מצטרף למנהלת האבטחה שפרשה שעות לפניו, לאה קיסנר, ולמנהל השיווק שאך מונה ופרש מיד, רובין ווילר. מי שפנה לבקש את תגובת טוויטר, גילה שמחלקת הדוברות שלה כבר לא קיימת.

אתמול פורסם כי מאסק מכר כ-19.5 מיליון מניות של חברת טסלה, ששוויון כ-3.95 מיליארד דולר. המהלך התבצע לאחר רכישת הרשת החברתית טוויטר ב-44 מיליארד דולר על ידי האיש העשיר בעולם. כעת, מאסק שיתף את עובדיו כי הסיבה לכך היא ניסיון למנוע את קריסת טוויטר.

ב-2021, שבה שווי מניות טסלה זינק ביותר מ-50%, מכר מאסק מניות של החברה בשווי של כמעט 22 מיליארד דולר. השנה הוא כבר הספיק למכור מניות בשווי כשמונה מיליארד דולר באפריל ושבעה מיליארד באוגוסט. לפני מכירת המניות האחרונה, החזיק מאסק בכרבע ממניות החברה.

לאחר המכירה המסיבית האחרונה של מניות החברה באוגוסט, אמר מאסק כי אין בכוונתו למכור מניות נוספות לצורך רכישת טוויטר. מניות טסלה התרסקו השנה ב-46%, אולם הוא עדיין האיש העשיר בעולם, עם הון מוערך של כ-200 מיליארד דולר.

טוויטר אילון מאסק פשיטת רגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד