כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
קונספירציה ברשת

מיליונר קריפטו צייץ שהמוסד רודף אותו ונמצא ללא רוח חיים

מיליונר קריפטו 'פרנואיד' טבע בפורטו ריקו לאחר שצייץ שה-CIA והמוסד רודפים אחריו: המשפחה אומרת שאין משהו חשוד ושהוא היה פרנואיד, אך חבריו חושדים במותו הפתאומי | חברים בקהילת הקריפטו חושדים בעיתוי מותו, שעות אחרי שצייץ שה-CIA והמוסד "רודפים אחריו"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

מיליונר 'פרנואידי' של מטבעות קריפטוגרפיים טבע למוות בחוף פורטו ריקו לאחר שצייץ בטוויטר שהוא חושש שה-CIA והמוסד הולכים לרצוח אותו. ניקולאי מושגיאן, בן 29, מת ב-28 באוקטובר, שעות לאחר פרסום הציוץ האחרון שלו.

הציוץ האחרון של סוכן הקריפטו: "הם הולכים להפליל אותי" 

למיליונר הצעיר והבעייתי הייתה היסטוריה של בעיות נפשיות ומשפחתו לא מאמינה שהיה משהו פלילי. בציוץ שפרסם שעות לפני מותו, הוא כתב: "הסי-איי-אי והמוסד והאליטה מנהלים סוג של סחטנות מחוץ לאיים של פורטו ריקו והאיים הקריביים. "הם הולכים להפליל אותי עם מחשב נייד ששתלה מכרה לשעבר שלי שהייתה מרגלת. הם יענו אותי למוות".

חלק מקהילת מטבעות הקריפטו בפורטו ריקו חושדים בעיתוי מותו. הוא התגלה על ידי גולש במים בחוף אשפורד ב-29 באוקטובר, לבוש במלואו ונושא את ארנקו. כך דווח ה'דיילי מייל'.

"אמו הבהירה שלמותו אין שום קשר לציוצים [הקונספירציה] שלו. "הוא היה ילד נשמה. הוא גם היה איש חזון מדהים, אני לא קוראת לאנשים מבריקים לעתים קרובות אבל ניקולאי היה מבריק, ואנשים מבריקים לפעמים הולכים על סף אי שפיות", אמרה.

משפחתו של ניקולאי נעשתה כל כך מודאגת לרווחתו, שאביו נסע להתארח אצלו בקונדדו, פורטו ריקו, שם הוא גר בבית של 6 מיליון דולר. מותו של הצעיר מגיע בתקופה שבה תעשיית מטבעות הקריפטו בתנופה. המשטרה בפורטו ריקו ממשיכה לחקור את נסיבות מותו.

מטבעות קריפטו המוסד CIA פורטו ריקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד