י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
איימו באגרופים

ניאו-נאצים דפקו בחלונות והפחידו עוברי אורח

כנופיית נאצים הטרידו והפחידו לקוחות ביריד ספרים בקמפוס של אוניברסיטת הרווארד. חברי הקבוצה טענו כי הם "מתעמתים עם אנטיפה" וטענו שהאנשים בפנים הם חלק מקבוצת שמאל קיצוני. אחד הנאצים החל לצעוק לעבר עוברי אורח שהתנגדו לדעותיהם, ואמר: "אתה רוצה לתת אגרופים למלך הנאצי, קדימה"

ניאו-נאצים דפקו בחלונות והפחידו עוברי אורח
קבוצה ניאו-נאצית מטרידה לקוחות צילום: צילום מסך

קבוצה ניאו-נאצית הטרידה לקוחות ביריד ספרים באוניברסיטת הרווארד על ידי חבטות בחלונות והתנפלות על עובר אורח. יריד הספרים התקיים בבית קווינסי בקמפוס של הרווארד ביום ראשון האחרון, כאשר קבוצה ניאו-נאצית מניו אינגלנד - הופיעה והחלה להטריד לקוחות באגרסיביות. חברי הקבוצה אמרו כי הם 'מתעמתים עם אנטיפה' וטענו שהלקוחות בפנים הם חלק מקבוצת השמאל הקיצוני.

כל הצעירים היו לבושים בקפוצ'ונים שחורים עם הלוגו של הארגון הימני, NSC-131, מסכות פנים שחורות, משקפי שמש ומכנסי חאקי והגיעו בטנדרים לבנים, ככל הנראה בכוונה להתעמת באלימות ביריד הספרים, שמקדם בדיוק את ההפך. עד כה לא ידוע אם מישהו מחברי הקבוצה היה סטודנט בהרווארד.

יריד הספרים מתקיים במטרה להפגיש אנשים הנאבקים בקפיטליזם, אימפריאליזם, גזענות, קולוניאליזם, סטטיזם, פשיזם, עבדות וכל שאר צורות הדיכוי. הקבוצה תועדה צועקת ברחוב קריאות גזעניות. לאחר שהגיעו לבית קווינסי, הם נראו מטיחים אגרופים בחלונות ובעטו בדלת והצדיעו הצדעה נאצית לכיוון הבניין.

מיריד הספרים נמסר כי: "המתנדבים והמשתתפים נקטו פעולה מהירה כדי למנוע מהקבוצה להיכנס לאירוע וכולם נזהרו מכל אלימות אפשרית, פחות מעשר דקות מהגעתם, הם נכנסו בחזרה לשני טנדרים לבנים ולא חזרו", כך כתבו מארגני יריד הספרים בטוויטר.

ניאו נאצים אוניברסיטת הרווארד אגרופים תקיפה גזענית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד