י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
בקומה שלישית

דרמה לילית: קפץ מדירה בוערת ונפצע קשות

שריפה פרצה סמוך לחצות ליל בקומה שלישית של בניין בתל אביב. כוחות ההצלה שהגיעו למקום גילו את אחד הדיירים בחצר הבניין לאחר שקפץ מחלון הדירה כדי למלט את עצמו מהשריפה | מהמקום פונו שלושה נפגעים, בהם תינוק כבן שנה וחצי

דרמה לילית: קפץ מדירה בוערת ונפצע קשות
הזירה בתל אביב צילום: בט"ש וחירום לישראל

כוחות הצלה וכיבוי אש הוזעקו הלילה (מוצ"ש) לרחוב הר ציון בתל אביב בעקבות דיווח על שריפה בדירה. חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול רפואי לשלושה נפגעים, גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, אישה כבת 37 ותינוק כבן שנה וחצי לאחר ששאפו עשן, והם פונו להמשך טיפול בבית החולים וולפסון בחולון. בן ה-30 שנפצע קשות קפץ מהדירה הבוערת בקומה השלישית.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 23:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על שריפה בדירה בקומה השלישית בבניין מגורים בן שלוש קומות, בשדרות הר ציון בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים וולפסון ואיכילוב, גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מעורפל הכרה, לאחר שקפץ מגובה שלוש קומות, אישה כבת 37 במצב בינוני, לאחר ששאפה עשן, וילד כבן 3 במצב קל לאחר שאיפת עשן. הפצועים הינם נתינים זרים מאריתריאה.

פאראמדיק מד"א, שמחה סימנדוייב, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אש ועשן רב בדירה בקומה השלישית, גבר כבן 30 שקפץ מהדירה הבוערת שכב בחצר הבניין כשהוא בהכרה מעורפלת, עם חבלה רב מערכתית, אישה כבת 37 חולצה מדירה סמוכה לאחר ששאפה עשן, היא הייתה בהכרה מלאה, וילד כבן 3 שסבל מקושי קל בנשימה לאחר שגם הוא שאף עשן. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה , אחת בינוני והילד במצב קל."

רס"ר אושי לוי, דובר תחנת כיבוי והצלה - תל אביב-יפו מסר כי סמוך לשעה 24:00 התקבלו קריאות רבות במשל"ט 102 של מחוז דן על עשן כבד ולהבות היוצאים מדירה בקומה השלישית ברחוב הר ציון בעיר. ארבעה צוותי כיבוי בפיקודם של מפקד המשמרת רשף ירון סרדיניוף וסגנו רשף יובל שאשא הוזנקו למקום.

עוד תיאר דובר התחנה: "בהגיעם לזירה הבחינו בגבר פצוע שוכב על הקרקע שככל הנראה קפץ מהדירה הבוערת, הגבר פונה על ידי מד"א במצב בינוני עד קשה להמשך טיפול. הלוחמים פעלו במהירות לפריצה לדירה ולאחר סריקה אותרו שלושה לכודים ביניהם ילד אשר חולצו על ידי הלוחמים והועברו לטיפול מד"א במצב קל עד בינוני".

"הלוחמים כיבו את הבעירה ואווררו את המבנה מעשן. חוקר דליקות הוזמן לזירה לבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה".

שריפה בדירה שריפה בבית קפיצה אריתראים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד