כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
על פי מקורות זרים

ארבעה חיילים סורים נהרגו בתקיפה ישראלית

סוכנות הידיעות הממשלתית של סוריה דיווחה על מתקפה של חיל האויר הישראלי מכיוון הים. התקיפות השמידו מחסני נשק ותחמושת של המיליציות הפרו איראניות. פיצוץ גדול התרחש באזור חומס, מקום בו לא התבצעה תקיפה בעבר

ארבעה חיילים סורים נהרגו בתקיפה ישראלית
תקיפה בסוריה צילום: רשתות חברתיות ערביות

כלי תקשורת סוריים דיווחו על תקיפה של חיל האויר הישראלי במרכז סוריה ביום שבת האחרון בשעת בוקר מוקדמת, במהלכה נהרגו ארבעה חיילים סורים ונפצעו אחרים. על פי מקורות סוריים, ההרוגים היו חיילים במערך ההגנה האווירי של משטר אסד, שניים מהם היו קצינים בדרגות המקבילות לסרן ולסא"ל.

סוכנות הידיעות הסורית הממשלתית סאנא דיווחה על תקיפה ישראלית נגד כמה מטרות במרכז המדינה ובסביבת החוף. גורם צבאי מסר לרשת סאנא כי מדובר ב"תקיפה ישראלית אווירית שהגיעה מהים התיכון והובילה לארבעה חיילים הרוגים, וארבעה חיילים פצועים".

המרכז הסורי לזכויות אדם המזוהה עם האופוזיציה הסורית ויושב בבריטניה דיווח כי "מטוסי קרב ישראליים תקפו אתרים של מיליציות פרו איראניות וסוללת נ"מ של המשטר במרכז סוריה", לפי הדיווח, התקיפות פגעו באתרים של המיליציות באזור כפרי של מסיאף במערב מחוז חמה, באזורים אחרים בחומס ובסביבת לטקיה שליד החוף הסורי. עוד נטען כי בתקיפות הושמדו מחסני נשק של המיליציות הפרו איראניות. מנהל המרכז הסורי טען בראיון לתקשורת כי הפיצוץ הגדול ביותר התרחש באזור חומס, היכן שלא התבצעה תקיפה בעבר.

סוריה חיל האוויר הרוגים ופצועים איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד