י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
לא ניתן לזהות אותו

שינוי מדהים: אריה, הילד השמן ביותר בעולם השיל חצי ממשקלו

צעיר שכונה בעבר "הילד השמן בעולם", איבד יותר ממחצית ממשקל גופו, והפך לבלתי ניתן לזיהוי. הצעיר, מאינדונזיה, שקל 190 ק"ג כשהיה בגיל תשע, והיה צריך להתרחץ בבריכה מחוץ לביתו הודות לגודלו, מאחר והוא לא נכנס במקלחת

שינוי מדהים: אריה, הילד השמן ביותר בעולם השיל חצי ממשקלו
שמירת משקל צילום: FREEPIK

ילד שפעם נודע כילד השמן בעולם שינה את חייו ואת גופו וכעת אינו ניתן לזיהוי. אריה פרמנה, בן 16 מאנידונזיה אומר שעכשיו אמרו לו שהוא נראה טוב לאחר שהשיל חצי ממשקל גופו בעזרת דיאטה קפדנית ושגרת אימונים קפדנית שתוכננה על ידי מאמן מהמפורסמים בעולם.

הצעיר, מאינדונזיה, שקל 190 ק"ג כשהיה בגיל תשע, והיה צריך להתרחץ בבריכה מחוץ לביתו הודות לגודלו, כי הוא לא נכנס למקלחת. כעת הוא שוקל כ-87 ק"ג חצי מהכמות שהוא שקל בימים "הכבדים" שלו. חבר הפרלמנט האינדונזי דדי מוליאדי פגש את אריה לראשונה בשנת 2016, לאחר שמשקלו הביא לו פרסום ברשתות החברתיות שכלל לעג מצד הגולשים, כך דווחה התקשורת המקומית.

הפוליטיקאי האינדונזי שיתף תמונות של הנער לפני ואחרי השינוי שלו, והראה אותו שוכב על מיטת בית חולים בזמן שהוא קיבל טיפול בבית החולים במערב ג'אווה - אינדונזיה.

חבר הפרלמנט דדי כתב: "ב-12 ביולי 2016, ביקרתי פעם אחת את אריה פרמנה שקיבל טיפול רפואי בבית החולים, אריה שקל אז 190 ק"ג. עכשיו כשקראתי בתקשורת, מסתבר שהגוף של אריה חזר לקדמותו כמו ילדים רגילים".

השינוי של הנער התאפשר על ידי מאמנת המפורסמת אדה ראי, עם יותר מ-600,000 עוקבים באינסטגרם. היא התחילה לעבוד עם אריה לראשונה ב-2016 ועזרה להכניס אותו לכושר. "אריה היא עכשיו סמל לתקווה. אנשים אומרים עכשיו שאפילו אריה יכן לרדת במשקל, אז למה אני לא יכול?"

אינדונזיה משקל עודף שמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד