י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
שעות לאחר הלידה

בתוך תרמיל: תינוקת הושלכה לנהר וניצלה בזכות דייגים

תינוקת שזה עתה נולדה בברזיל, שרדה לאחר שהושלכה מגשר לנהר. עדי ראייה סיפרו כי אדם זרק תרמיל לנהר, דייגים מקומיים מצאו את התינוקת לאחר ששמעו בכי שבקע מהתרמיל. המשטרה הצבאית לקחה את התינוקת לבית חולים סמוך ליולדות

בתוך תרמיל: תינוקת הושלכה לנהר וניצלה בזכות דייגים
התינוקת שניצלה צילום: רשתות חברתיות

תינוקת שזה עתה נולדה שרדה בנס את השלכתה מגשר אל הנהר כשהיא בתוך תרמיל. עדי ראיה סיפרו למשטרה הצבאית שהם ראו אדם זורק תרמיל לנהר קאפיבריב בסאו לורנקו דה מאטה, ברזיל, בבוקר ה-17 בנובמבר. שני דייגים מתחת לגשר הצילו את התינוקת לאחר שראו את התיק נופל לנהר ושמעו את בכי התינוקת.

אחד הדייגים, פדרו, אמר שהחבר שלו "תפס את החכה, הרים את התיק והושיט לי אותו, כשפתחתי אותו, זאת הייתה ילדה, בכיתי". שני הגברים הזעיקו מיד את המשטרה הצבאית, שלקחה את התינוקת לבית חולים ליולדות סמוך. "נתקלתי בשקית שנפלה מראש הגשר אל הנהר. הסתכלתי על עמית שלי ואמרתי: 'משהו נפל שם'. הוא העיר: 'זה בטח היה כלב'. ואז התיק התחיל לזוז אמרתי: "גם אם זה כלב, אני הולך להוציא אותו משם, כי הוא חיה, חסרת הגנה", אמר הדייג ארנלדו עד הראיה והמציל לתקשורת המקומית.

לפי הדיווחים בברזיל, התינוקת נולדה רק שעות קודם לכן, וחבל הטבור נחתך "באופן לא מקצועי". גורמי בריאות אמרו כי מצבה של הילדה יציב והיא נותרה תחת השגחה בבית החולים. אף אחד לא נעצר, המשטרה פתחה בחקירה, המקרה נחקר כניסיון רצח.

"היא כבר הייתה קרה ומאוד סגולה, היא הגיעה עטופה בחולצות של האנשים שחילצו אותה. לא היו לה סימני פציעה, טראומה או כל סוג של אלימות, אבל החום שלה היה הרבה מתחת לאידיאלי", אמר הרופא, שטיפל בה. לפי עדי ראיה, אדם רכוב על אופנוע זרק את התינוקת לנהר ונמלט, לאחר שהיא תתרפא סופית, היא תכנס להליך של אימוץ.

ברזיל תינוקת דייגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד