כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מנסה לשפר מיקום וסופג בראש

התיעודים הדרמטיים נחשפים: כך חוסל המחבל שרצח את אליהו

שנה אחרי הפיגוע הרצחני בבוקרו של יום בעיר העתיקה, בו נרצח הבחור הקדוש אליהו דוד קיי הי"ד, המשטרה מפרסמת תיעוד מכמה זוויות של קרב היריות עם המחבל עד לחיסולו בכדור לראשו | וגם, ראש הצוות שחיסל את המחבל שקיבל גם עיטור מופת על כך משחזר את הרגעים הדרמטיים

התיעודים הדרמטיים נחשפים: כך חוסל המחבל שרצח את אליהו
קרב היריות וחיסול המחבל צילום: צילום מסך

שנה אחרי פיגוע הטרור הרצחני בעיר העתיקה שבו נרצח הבחור הקדוש אליהו דוד קיי הי"ד, המשטרה מפרסמת תיעוד נדיר במיוחד של קרב היריות בו נטרלו השוטרים ממחוז ירושלים את המחבל איש הדת פאדי אבו שחידם ממזרח ירושלים באומץ לב וחתירה למגע בדיוק לפני שנה ברחוב השלשלת בעיר העתיקה.

בפיגוע נרצח כאמור הקדוש אליהו דוד קיי הי"ד, בן 26, עולה חדש מדרום אפריקה שעבד כמדריך בכותל המערבי ונפצעו שני אזרחים נוספים. קיי הי"ד היה בדרכו לעבודתו כאשר נרצח. למד בישיבת תומכי תמימים חב"ד בקרית גת ומאוחר יותר שירת בצנחנים.

בתיעוד ממצלמת אבטחה נראה חיסולו של המחבל בכדור אחד לראשו כאשר זה ניסה לשפר מיקום תוך שהוא מנסה לחמוק מהכדורים שהתעופפו לעברו בניסיונות לנטרלו מכמה זוויות. שוטר אחד הצליח לכוון לראשו של המחבל שנראה נופל על פניו - מה שהוביל לסיום הפיגוע. 

לפני שבועיים הוענקו עיטורי מופת לשוטרים שנטרלו את המחבל. פקד סוקראט סובח, רס"ר ענת אמקייס ורס"ר איילה צהיינך שנפצעה בפיגוע - שוטרי מחוז ירושלים, ולרס"מ אורנית שפרקר שוטרת תגבור המשרתת כיום בדרום, ולסמ"ר ירין בלקר לוחם מג"ב ירושלים, על נחישותם ואומץ לבם.

תיעוד מצלמות הגוף של השוטרים מהפיגוע.

פקד סוקראט סובח, הקצין שהוביל את הכוח המשטרתי שנטרל את המחבל והשתתף בנטרולו משחזר את האירוע.

פיגוע בעיר העתיקה חיסול מחבל אליהו דוד קיי מצלמות אבטחה מצלמות גוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד