ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
חבל לפספס

עד 70% הנחה! אתר האופנה המוביל בבשורה יוצאת דופן

"יש שם הכל מהכל - אמרו החברות שלי וצדקו" • אמא לשלושה קטנטנים מסקרת את חווית הקניות ב-Black Friday מנקודת מבטה ומשתפת בטיפים שחבל מאוד לפספס…

עד 70% הנחה! אתר האופנה המוביל בבשורה יוצאת דופן
מבצעי ה-Black Friday צילום: unsplash

החורף איתנו כבר מספר שבועות ובדומה לכל אמא גם אני הייתי זקוקה להמון איפוק כדי לא לרדת לסיבוב ברחוב ר' עקיבא ולחדש את כל קולקציית הביגוד שלי, של בעלי ושל הילדים. כובעי הצמר הקטנטנים, המכנסיים הפרוותיים ושאר פריטי האופנה החורפיים שקורצים מחלונות הראווה, מייצרים חולשה אצל כל אמא למשפחה שצריכה לחדש את מלאי ארון הבגדים.

אז למה בכל אופן התאפקתי? שאלה מצוינת ויש לה תשובה אחת ויחידה - Black Friday, החג הרשמי של הצרכנים והצרכניות בכל העולם שמוזיל משמעותית את ההוצאה החודשית הניכרת שמופיעה בכל תחילת עונה.

מכיוון שלחורף הישראלי חוקים משלו והוא אינו ממהר לשטוף אותנו בגשמיו המרובים, הצלחנו לשרוד את תקופת תחילת החורף ללא קניות רבות של בגדים חורפיים והמתנו בסבלנות לבואם של מבצעי ה-
Black Friday.

ואני יודעת מה אתם אומרים עכשיו לעצמכם: "אוי נו, עכשיו לשוטט בקניונים? לנבור במדפי החנויות? להשתרך בתורים בלתי נגמרים? עזבי אותנו, תני לנו לרכוש בשקט שלנו ותחסכי מאיתנו את המבצעים האלו".

אז זהו, שאני אומרת בדיוק את ההפך. כידוע, אחוזים ניכרים מהקניות עברו כיום לגזרה הדיגיטלית, כאשר מדובר במגמה מובהקת שרק הולכת ומתעצמת. הבשורה המשמחת היא כי ישנה חנות אונליין שמאגדת מספר רב של מותגים במקום אחד ומנגישה את שלל קטגוריות הביגוד, בכל המידות, בכל הסגנונות, בכל הצבעים, עם כל המבצעים. אני מדברת על אתר
Terminal x שהוא אתר האופנה המוביל בישראל ברכישות מקוונות, לו גם שירות משלוחים מהיר בצורה יוצאת דופן, כולל אופציית החזרה והחלפה עם שליח עד הבית. מאז שהתחלתי לרכוש מוצרי ביגוד והלבשה אונליין, חברות שלי לא הפסיקו לפמפם לי שאני חייבת לקנות ב- Terminal x. "יש שם הכל מהכל" הן אמרו ושמחתי לגלות שהן גם צדקו.

תחת
Terminal x מותגי ביגוד מובילים רבים, ביניהם: פוקס, טרמינל ילדים, אמריקן איגל, מנגו, ללין ועוד. כמו כן נייקי, אדידס וכל מותגי הספורט עומדים בפניכם לרכישה, בנוסף לכל מותגי הביוטי המובילים בתחום האיפור, טיפוח, מוצרי שיער ועוד.

עבור מי שמעוניין בפריטי האופנה היוקרתיים ביותר, ישנה קטגוריית פרימיום באתר עם מבחר עצום של מותגי על בינלאומיים.

באתר Terminal x מוצגים מגוון המוצרים באופן ברור ונגיש לרכישה ואין שום סיבה להתאמץ ולעמוד בפקקים בדרך לקניון. שירות הלקוחות הוא בעברית והוא מקל ומסייע באופן משמעותי בכל תהליך הרכישה. כל מה שנותר הוא לשוטט ברחבי האתר וליהנות מחוויית קנייה יוצאת דופן של בגדים לילדים, תינוקות, גברים ונשים, מוצרי בית ועוד ועוד. פשוט תקליקו בעצמכם ותיווכחו…

בנוסף לכל הטוב הזה, באתר תהנו גם ממבצעים שלא יחזרו, עם 40 אחוז הנחה על מותגים מובילים!

באתר מגוון רחב של ערוצי תשלום: כרטיס חבר הנטען, תו הזהב, הכרטיס הנטען של קרנות השוטרים, כרטיס המתנה הנטען 'נופשונית', הכרטיס הנטען של הסתדרות המורים ו'גיפטקרדים' נוספים וכמובן - לצבור נקודות מועדון דרים קארד באתר ולממש אותן בקנייה.

והבשורה הכי חשובה כמעט עבור המגזר החרדי היא איך לא - המבחר הענק של האופנה הצנועה. כך שבהחלט גם עבור אישה חרדית יש מה לחפש באתר (ואף למצוא...).

אז מילאתי את עגלת הקניות הווירטואלית וחידשתי את המלתחה של שלושת הקטנטנים שלי (כולל כובעי הפרווה הקטנים והחמודים...) ותוך זמן קצר ביותר שליח מטעם החברה כבר המתין לי מחוץ לדלת עם המשלוח האופנתי הגדוש כשהוא עטוף היטב כמו מתנה יוקרתית שכל מה שמתחשק לך לעשות הוא לקרוע את שקית הניילון במהירות ולחלק את השלל בין בני המשפחה המאושרים...

אני מזמינה גם אתכם לחוות מסע קניות דיגיטלי מרגש ולהתחדש בפריטי אופנה מקסימים לכם ולילדים במחירים מדהימים.

אופנה לא חולפת


חברת
 Terminal x הוקמה בשנת 2017 על ידי ניר הורוביץ וקבוצת פוקס, אשר השיקו באותה שנה את אתר המסחר המקוון. בזמנו האתר הציע למכירה כ-40 מותגים. במהלך השנים האתר התפתח והתקדם, עד שכיום נמכרים בו מוצרים של למעלה מ-200 מותגים בינלאומיים! מתוכם גם מותגי קבוצת פוקס ומותג פרטי של החברה המיועד לגברים, נשים וילדים.

החברה חרטה על דגלה להעניק את השירות היעיל ביותר, עם מדיניות משלוחים מהירה עד לבית, לרבות אפשרות החזרה והחלפה עם שליח שאוסף את המוצר מהבית בחינם.

בנוסף למותגים הקיימים, באתר החברה נמכרות גם מהדורות אופנה שבהן תהליך עיצוב וייצור הפריטים נעשה בשיתוף צוות המעצבות של האתר, מעצבים מקומיים, מובילות דעת קהל ומשפיעניות רשת שונות.

הפופולריות של האתר נמצאת כיום בנסיקה והיא שוברת שיאים. כאמור, האתר מדורג במקום הראשון בדירוג עשרת אתרי האופנה המובילים ביותר ברכישות אופנה בקרב הקהל הישראלי.

אז אם לסכם: המלאי המגוון, המבצעים המיוחדים ושירות המשלוחים יוצא הדופן הם אלו שיעשו אצלכם את ההבדל הגדול וישדרגו בענק את חוויית הקניות.
Black Friday שמח.

וכעת באתר: מותגים עד 70% הנחה! - YANGA, TERMINAL X WOMEN AMD MEN, VERO MODA, ONLY, GAP,

בנוסף עולה פעילות גולשים באתר: רוכשים ב-500₪ ומעלה, מספרים למה מגיע לכם לזכות בבגדים לשנה ויכולים לזכות בשופינג לשנה במתנה! (5000 ₪ קרדיט לזוכה 1)

הצטרפו גם אתם לאלפי ישראלים שנהנים מחגיגת אופנה עם מבצעים והנחות שלא יחזרו>>>

בלאק פריידי מבצעים חמים רשתות ביגוד אופנה חרדית Terminal x

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!