כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הדלת האחורית"

בבריטניה חוששים: פלדה רוסית מוברחת לבריטניה דרך טורקיה

בריטניה אסרה על יבוא פלדה מרוסיה בעקבות פלישת פוטין לאוקראינה, אך מקורות בתעשייה חוששים שאספקת פלדה ​​עושה את דרכה לבריטניה דרך טורקיה, שם המתכת מעובדת מחדש לפני משלוח לחו"ל. החשש כי עסקים בריטיים קיבלו בסופו של דבר פלדה מרוסיה"

בבריטניה חוששים: פלדה רוסית מוברחת לבריטניה דרך טורקיה
מפעל פלדה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

בריטניה מנסה לחסום כניסת פלדה רוסית מלהיכנס לבריטניה "דרך הדלת האחורית". בריטניה אסרה על יבוא פלדה מרוסיה לאחר שולדימיר פוטין הורה לחייליו לפלוש לאוקראינה בפברואר האחרון. אבל מקורות בתעשייה חוששים שפלדה רוסית עושה את דרכה לבריטניה דרך טורקיה, שם היא עוברת עיבוד מחדש לפני שנשלחה לחו"ל, כך דווח ה'דיילי מירור'.

על פי הדיווח, הבריטים מאמינים שעסקים בריטיים מובילים בקניית פלדה, קיבלו בסופו של דבר פלדה מרוסיה דרך טורקיה, וכך הבריטים עשויים להזרים כספים למאמץ המלחמה בקרמלין. האיחוד האירופי אסר על יצוא של פלדה רוסית המעובדת במדינות שלישיות, וממשלת בריטניה קיבלה את הבקשה אפילו שהיא לא באיחוד האירופי.

חבר הפרלמנט של הלייבור , סטיבן קינוק, כתב לשר התעשייה והמסחר, גרנט שאפס לסגור את הפרצה. במכתב הוא כותב: הוא אומר: "בעוד שממשלת בריטניה הטילה סנקציות כדי למנוע יבוא של פלדה מתוצרת רוסיה לבריטניה, כמויות משמעותיות ממשיכות להיות מיובאות דרך מדינות שלישיות".

עוד אמר: "המוצר הזה מיוצא לבריטניה, כאשר הצרכן האולטימטיבי לרוב לא יודע שהוא קונה פלדה רוסית, חבר הפרלמנט קינוק אמר שבריטניה ייבאה פלדה בשווי של כמעט 500 מיליון פאונד מטורקיה. בחודש שעבר האיחוד האירופי האריך את הסנקציות על פלדה רוסית המעובדת במדינות שלישיות, וניתק נתיב אספקה ​​חשוב ליצרני פלדה רוסים.

פלדה מלחמת אוקראינה רוסיה טורקיה בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד