כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מכשיר "מוגן"

האייפון שרד 500 ימים במים: עובד בצורה מושלמת

אישה מצאה את האייפון שלה כ-500 ימים לאחר שאיבדה אותו במהלך טיול גלישה. קלייר אטפילד הפילה את האייפון 8+ שלה לאחר שמעדה בשיט ב-4 באוגוסט 2021. הטלפון שלה היה במים עד ה-7 בנובמבר השנה, ולמרות הזמן שעבר הוא עדיין עובד

האייפון שרד 500 ימים במים: עובד בצורה מושלמת
סלולארי צילום: pixabay

מכשיר האייפון של גולשת בריטית נפל לים ונשטף לחוף במצב מושלם 500 ימים לאחר מכן. "מעולם לא חשבתי שאראה את זה שוב, או שזה יעבוד", אמרה קלייר אטפילד, בת 39, לערוץ SWNS. המקרה המופלא התרחש בזמן שהיא עלתה לשוט בשיט בוקר רגיל שלה - ב-4 באוגוסט 2021, מול חופי עיר הולדתה בהוואנט - המפשייר.

המקרה אירע לאחר שהמכשיר שלה נעלם במים כשנפל עם חפצים נוספים. "נכנסתי די רחוק לים אבל נפלתי מהקרש", תיארה אטפילד, שתמיד ענדה את המכשיר סביב צווארה בזמן חתירה. "חזרתי והמשכתי לחתור, אבל אז הבנתי שאיבדתי את הטלפון שלי". היא הוסיפה, "זה היה די רחוק בים, אבל זה היה בתוך אחד מאותם כיסויי הגנה לטלפונים שהגיעו הקרש שלי, אז הוא כנראה שקע ופשוט נשאר שם".

בשלב זה, אטפילד השתכנעה שהמכשיר שלה נעלם לתמיד. לאחר מכן, הבריטית שכחה מהטלפון עד למעלה משנה לאחר מכן ב-7 בנובמבר, כאשר פנתה אליה מטיילת מקומית שטענה כי מצאה אותו על החוף - לא רחוק מדי מהמקום שבו איבדה את המכשיר. כך סיפרה לתקשורת המקומית.

אטפילד אמרה שהיא השאירה את כרטיס האשראי שלה ואת הכרטיס הרפואי של אמה שלה בתיק נגד מים, האיש השתמש בפרטים האישיים כדי לאתר אותה. לאחר מכן הוא יצר איתה קשר על ידי התקשרות למספר של אמה שלה שהיה אחרון בשיחות יוצאות.

"זה מטורף שהוא הצליח למצוא את זה", אמרה אטפילד, שגילתה שהמכשיר עובד בצורה מושלמת למרות הזמן שהיה במים. "האדון שמצא את זה ואני היינו פשוט בהלם שזה עדיין עובד", אמרה האשה הנדהמת, "חלקו האחורי של הטלפון מרוסק לחלוטין, ועדיין לא נכנס פנימה מים". היא ייחסה את הישרדותו של המכשיר לעובדה שהוא היה באותה תקופה בתיק עמיד למים. אחרת, סביר להניח שהמכשיר היה נספג במים או נכנע למלח - מה שעלול להרוס את החלק הפנימי של אייפון.

אייפון בריטניה גלישה ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד