י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עובדי העירייה שובתים

המו"מ מול ראש העיר התפוצץ: "חזירי הבר יותר חשובים מהתושבים"

המשא ומתן מול ראש עיריית חיפה והנהלת העירייה, התפוצץ | יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל מסר: "נראה שפני הנהלת העיר נשואות למאבק בעובדים ובתושבים. הנהלת העירייה דבקה באגו, וחשובים לה חזירי הבר יותר מתושבי העיר"

המו"מ מול ראש העיר התפוצץ: "חזירי הבר יותר חשובים מהתושבים"
עיריית חיפה צילום: מתוך פייסבוק

ההסתדרות מעדכנת כי עבודת עובדי עיריית חיפה הופסקה לאלתר, בעקבות פיצוץ במשא ומתן בין הסתדרות המעו"ף, ועד העובדים והנהלת העירייה. לפני כחודשיים קבע בית הדין האזורי לעבודה בעיר, כי העירייה תפעל לשיפור תנאי העובדים.

בהסתדרות המעו"ף מעדכנים כי היום רביעי יושבתו כל שירותי העירייה למעט שירותי הצלה בחופים, בית החולים 'בני ציון' והחינוך המיוחד.

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל מסר כי המשא ומתן מול ראש עיריית חיפה ד"ר עינת קליש-רותם ומול הנהלת העירייה, התפוצץ והוסיף: "אני מאוכזב מהתנהלות הנהלת העיר. לא מצאתי פרטנרים שידאגו לאינטרסים של התושבים, ונראה שפני הנהלת העיר נשואות למאבק בעובדים ובתושבים. כל ניסיון לגשר על הפערים - עלו בתוהו".

לדברי בר-טל: "מ"מ ראש העירייה נחשון צוק, הסביר שאין באפשרותו לקיים את פסק הדין ואין בכוונת העיירה לקיים אותו. הוא מסרב לנהל משא ומתן ישיר עם ועד העובדים בעירייה. נראה שהנהלת העירייה דבקה באגו, וחשובים לה חזירי הבר יותר מתושבי העיר".

 

עיריית חיפה עינת קליש רותם סכסוך עבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד