י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נתניהו ייכנע?

למרות שהתדרדר בפריימריז: האיום של בכיר 'הליכוד'

בכיר הליכוד ישראל כץ שהתדרדר לעשירייה השנייה ברשימה לכנסת דורש לשמר את מעמדו כמי שכיהן במשרדים המשפיעים ומאיים שלא להיכנס לממשלה אם לא יקבל תיק שהולם אותו | סמוטריץ' מסרב לרוטציה ובינתיים דורש לתאם מולו כל הדרישות התקציביות שעולות במו"מ

למרות שהתדרדר בפריימריז: האיום של בכיר 'הליכוד'
ישראל כץ ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכיר 'הליכוד' חבר הכנסת ישראל כץ שהתדרדר בפריימריז מהצמרת הפותחת של 'הליכוד' למקום ה-12, מאיים בשיחות סגורות: "לא אצטרף לממשלה החדשה אם לא אקבל תפקיד בכיר". כך פורסם ב'כאן 11'.

כץ הגיב לפרסום ומסר: "הדברים אינם נכונים, מתכוון לכהן בתפקיד בכיר". כך שבעצם תגובתו הקצרה הודה שהוא מכוון לתפקיד בכיר כאשר עד כה כיהן כשר החוץ, שר האוצר, שר התחבורה, שר החקלאות והשר לענייני מודיעין.

יצוין כי כץ רואה עצמו כיו"ר הליכוד וכראש הממשלה של הימין אחרי פרישת נתניהו מהחיים הפוליטיים.

עוד בנושא:

פיצוץ הלילה במגעים בין סמוטריץ' לנתניהו: "הציב דרישות חדשות"

סאגת חלוקת התיקים: שיחה מתוחה בין גפני לנתניהו "הליכוד מזלזל בנו"

בתוך כך, יו"ר ש"ס אריה דרעי דורש לקיים רוטציה בתפקיד שר האוצר, כך שסמוטריץ' יכהן בשנתיים הראשונות ולאחר מכן דרעי יחליפו - ויו"ר הציונות הדתית יקבל את תיק הפנים. הרעיון מקובל על הליכוד, אך בציונות הדתית לא רואים אותו בעין יפה.

בנוסף פורסם ששר האוצר המיועד סמוטריץ׳ דורש לתאם מולו את כל הדרישות התקציביות במסגרת המשא ומתן. אולם בינתיים הלילה לאחר פגישה בין נתניהו לסמוטריץ' פוצצו המגעים בין המפלגות כשסמוטריץ' טוען להפרת סיכומים קודמים ואילו בליכוד טענו כי העלה דרישות חדשות למרות שקיבל חבילת תיקים הוגנת

ישראל כץ מפלגת הליכוד בצלאל סמוטריץ משרד האוצר רוטציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד