ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מאשימים את סמוטריץ ובן גביר

דוברי חמאס מברכים את "העם הפלסטיני ואת בני העם בירושלים"

חמאס בירכו על הפיגועים הבוקר, דובר חמאס אמר בהודעה כי בארגון הטרור "מברכים את העם הפלסטיני ואת בני העם בירושלים על פעולת הגבורה האיכותית בתחנת האוטובוסים" שהיא במסגרת התגובה המתמשכת "על ההסתערות על מסגד אל-אקצא והניסיונות לייהד אותו ולחלק אותו"

דוברי חמאס מברכים את "העם הפלסטיני ואת בני העם בירושלים"
זירת הפיגוע צילום: ישי ירושלמי

בחמאס בירכו על הפיגועים הבוקר בירושלים בהם נפצעו 13 בני אדם ואחד נהרג.

דובר חמאס, עבד א-לטיף אל-קאנוע, אמר בהודעה כי בארגון הטרור "מברכים את העם הפלסטיני ואת בני העם בירושלים על פעולת הגבורה האיכותית בתחנת האוטובוסים שהיא במסגרת התגובה המתמשכת על ההסתערות על מסגד אל-אקצא והניסיונות לייהד אותו ולחלק אותו".

בכיר הג'יהאד האסלאמי, דאוד שיהאב, מגיב לפיגועים ואומר: "אנחנו נמצאים מול פעולה הרואית שמעבירה מסר לכל העולם ולאויב הישראלי שהפגיעה בירושלים היא קו אדום ואסור לעבור על הפגיעה במקומות הקדושים. זו פגיעה לציונים הקיצוניים שפולשים לאל-אקצא כמו סמוטריץ' ובן גביר שהעם הפלסטיני לא ישתוק על הטרור הזה, זה מסר חזק וברור שהעם הפלסטיני לא יקל ראש בפגיעה במקומות הקדושים ובבני העם הפלסטיני". את הדברים הביא שמעון מיג'אן ב'כאן 11'.

דובר חמאס הממונה על ירושלים ויושב בעזה, מוחמד חמאדה, אומר כי בחמאס "מברכים את הפעולה ואת הידיים שביצעו אותה, הפעולה העבירה את המסר לכיבוש בכך שעמנו יציב על אדמתו ונאחז בדרך ההתנגדות".

עוד אמר חמאדה כי "העם הפלסטיני נחוש ללמד את כיבוש שיעור על כל מה שהוא מבצע במסגד אל-אקצא, העם הפלסטיני בחר בדרך הנשק כאמצעי לשחרור ולגרום לכיבוש לשלם מחיר על התוקפנות שלו". חמאדה הוסיף כי "הימים הקרובים יהיו עזים וקשים יותר עבור האויב, הגיע הזמן להולדת תאים שפרוסים על כל רחבי פלסטין ומוכנים לעימות".

פיגועי טרור חמאס איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ הפיגוע הכפול בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד