כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"ניתקו אותו מהמכשירים"

דודו של הנער שנחטף: "חטפו אותו כשהוא היה עוד בחיים"

אדי פרו, דודו של טירן בן ה-17 שנרצח בג'נין, סיפר על רגעי האימה בבית החולים: "ניצלנו בנס". משפחתו של הנער לצה"ל: לא מוכנים שחייל אחד ייפצע או ייהרג במבצע לשחרור הגופה. "ראינו אותם. הם היו חמושים, הם באו כמו באינתיפאדה"

דודו של הנער שנחטף: "חטפו אותו כשהוא היה עוד בחיים"
טירן פרו צילום: באדיבות המצלם

אדי פרו, דודו של הנער טירן פרו, שגופתו נחטפה אתמול בג'נין אחרי שנותק ממכשירי ההנשמה מבית חולים על ידי חמושים, סיפר בשיחה בתכנית "קלמן ליברמן" ב'כאן רשת ב', כי הנער היה מחובר למכשירי הנשמה כאשר החמושים הפלסטינים לקחו אותו מבית החולים, "זה רצח. זה פיגוע פח"עי לכל דבר. הוא היה מורדם ומונשם, בחיים", אמר הדוד.

בני משפחתו של טירן אמרו למתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן אליאן, שהם לא מוכנים שחייל אחד ייהרג או ייפצע במהלך פעולה צבאית בג'נין. זאת, מאחר ומדובר בגופה כך שהם מוכנים לחכות עוד כמה שעות או יום-יומיים עד שהעניין יסתיים בצורה "שקטה".

מוקדם יותר, בריאיון לכרמלה מנשה, סיפר הדוד על רגעי החטיפה: "ראינו אותם. הם היו חמושים, הם באו כמו באינתיפאדה", הוא שיחזר, "הם נכנסו 30-20 איש לבית החולים. ירו באוויר, ירו בחוץ".

פרו המשיך: "אם לא היינו מצייתים, היינו הופכים להיות חטופים גם. ברחנו משם בשן ועין, הסתתרנו באיזה מקום ואז כוחות הביטחון הוציאו אותנו. יצאנו משם במזל. זה אירוע כמו בסרטים, קשה לתאר את זה".

על התאונה שבה נפצע טירן, סיפר הדוד לכאן רשת ב: "הוא נסע בסך הכול לתקן את הרכב שלו בג'נין עם החבר שלו. בדרך הוא כנראה איבד שליטה ועשה תאונה. החבר שלו פונה לבית החולים רמב"ם, ואת האחיין שלי לצערי לא יכולנו לפנות, כי מצבו הרפואי באותה העת לא אפשר לנו להעביר אותו באמצעי תחבורה כי הוא היה בסכנת חיים. ראינו את הילד, הוא עבר ניתוח. הוא שרד כמה שעות ובסוף החזיר את נשמתו לבורא בבית החולים בג'נין".

בית חולים תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד