כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הירושלמים מתורגלים"

נהג האוטובוס שנפגע: "חלונות התנפצו, הייתה פאניקה"

נהג שעובד 23 שנה בתחבורה הציבורית, הגיע עם האוטובוס שלו לצומת רמות כשהמטען הופעל שם, ברגעי הפאניקה הוא סייע להוציא את כל הנוסעים. "הבנתי תוך שנייה שזה פיגוע, מקווה שאחזור לעבוד מחר"

נהג האוטובוס שנפגע: "חלונות התנפצו, הייתה פאניקה"
זירת הפיגוע בירושלים צילום: ישי ירושלמי

מוטי גבאי עובד כנהג אוטובוס באזור ירושלים כבר 23 שנה. הבוקר הוא הגיע כהרגלו בקו 67 לתחנה בצומת רמות בירושלים כאשר לפתע אירע שם פיצוץ עז, אחד משני פיצוצים שהיו היום בירושלים.

בזירה שבה נפגע האוטובוס של מוטי מהדף ומרסיסים של המטען, שהונח בתחנה, נפגעו שלושה בני אדם באורח קל, מוטי סיפר בריאיון באולפן ynet כי היה שם הלם באותם רגעים ראשוניים, וכי צעקות נשמעו בתוך האוטובוס שלו. 

"קודם כל פתחתי דלתות, אנשים יורדים. פאניקה. רגילים לזה כבר", הוא וידא שאיש לא נותר באוטובוס שכמה מהשמשות שלו התנפצו. הוא נשאל אם הבין ישר שמדובר בפיגוע והשיב: "אחרי שנייה-שתיים, כן, במדינה שאנחנו חיים כן האמנתי שנחזור לתקופה הזו של הפיגועים, אין שותף לפתור את הבעיה".

הוא נשאל אם יחזור מחר לאותו מסלול: "נראה, נראה איך ישקעו לי הדברים, איך יעבור, כן, מקווה שכן".

יעל, נערה בת 17 שפונתה לבית החולים מזירת הפיגוע בצומת רמות אחרי שהוגדרה כנפגעת חרדה, סיפרה לאתר Ynet. "ירדתי מהאוטובוס, התחלתי להתקדם לכיוון התחנה שהייתי צריכה ואז שמעתי מאחורי הגב בום ענקי, מלא עשן, ההדף. רצנו ופחדנו שזה מחבל עם רובה, התחלנו לרוץ, עדיין מפחיד, מנסים קצת להירגע, עדיין לא מעכלת מה שקרה וברוך השם הכול בסדר".

טרור פלסטיני פיגוע טרור ירושלים נהג אוטובוס הפיגוע הכפול בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד