כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
גינויים נרחבים

שגרירי האיחוד האירופי, גרמניה וארה"ב נגד הטרור הפלסטיני

גינויים נרחבים בעולם לפיגועים הקשים הבוקר, בהם נרצח אריה שצ'ופק, תלמיד ישיבה בן 15.5 משכונת הר נוף בירושלים. "מאחלים החלמה מלאה לפצועים. לטרור אין הצדקה"

שגרירי האיחוד האירופי, גרמניה וארה"ב נגד הטרור הפלסטיני
זירת הפיגוע צילום: ישי ירושלמי

שגרירות אוקראינה בישראל פרסמה הודעה בעקבות הפיגוע בירושלים בו נהרג אריה שצ'ופק, תלמיד ישיבה בן 15.5 משכונת הר נוף בירושלים. בהודעה נכתב: "שגרירות אוקראינה בישראל עצובה מאוד מהפיגועים הקטלניים בירושלים. אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחת הקורבן, ומאחלים החלמה מלאה של הפצועים. לטרור אין הצדקה. לכל אדם מגיע שלום".

שגרירות צרפת בישראל: "בוקר נורא בירושלים. אדם אחד נרצח ו-18 נפצעו ב-2 פיגועים נפרדים שבהם התפוצצו שתי פצצות בשתי תחנות אוטובוס. בין הפצועים היו מספר בני נוער. מחשבותינו יוצאות למשפחות הקורבנות".

דימיטר טזאנצ'ב שגריר האיחוד האירופי בישראל: "אני נחרד מפיגועי הטרור בירושלים שגרמו למותם של אדם אחד ונפצעו רבים, בהם חלקם במצב קשה, אני מביע את תנחומיי העמוקים למשפחת הקורבנות ומאחל החלמה מהירה לכל הפצועים, טרור לעולם אינו מוצדק".

שגרירות ארה"ב בישראל: "שגרירות ארה"ב מגנה בתוקף את התקפות הטרור היום על מקומות ציבוריים בירושלים ומביעה ניחומים על הקורבנות וליקיריהם. אנחנו עוקבים מקרוב אחר המצב. הטרור הוא מבוי סתום שלא משיג שום דבר".

משגרירות פולין נמסר: "מזועזעים ועצובים עמוקות עקב הפיגוע הבוקר בירושלים. מחשבותינו עם הקורבנות ומשפחותיהם".

שגריר גרמניה בישראל שטפן זייברט: "בוקר של חדשות נוראיות. מחשבותיי עם קורבנות הפיגועים בירושלים ומשפחותיהם. חייבים להעמיד את האחראים לדין. אני גם מגנה מכל וכל את החטיפה המתועבת של גופתו של ישראלי מבית החולים בג'נין על ידי חמושים פלסטינים".

שגריר איטליה בישראל סרג'ו ברבנטי: "בהלם עמוק מפיגועי הטרור הבוקר בירושלים. הרג אקראי של אזרחים הוא אחד הפשעים הגרועים ביותר, שפל ובלתי מוצדק. המחשבות שלי עם משפחות הקורבנות".

שר החוץ של בריטניה ג'יימס קלברלי: "חדשות מחרידות מגיעות מירושלים הבוקר. לפחות 22 פצועים ונער נרצח בשני פיגועים, המחשבות שלי עם כל הנפגעים. עלינו לראות קץ לאלימות ולחוסר היציבות הגואה בישראל".

 

 

פיגועי טרור איחוד אירופי פולין אוקראינה בריטניה הפיגוע הכפול בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד