כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אנקב אותך"

נכנס לרכב, הצמיד סכין לצוואר הנהג וכפה עליו להסיעו

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד שחר עזרא מאור יהודה, לאחר שנכנס לרכב של אדם, שאינו מכיר, ובניגוד לרצונו כפה עליו להסיעו לאזור לוד, תוך שהוא מצמיד סכין לצווארו

נכנס לרכב, הצמיד סכין לצוואר הנהג וכפה עליו להסיעו
אילוסטרציה צילום: Pixabay

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד שחר עזרא (42) מאור יהודה, לאחר שנכנס לרכב של אדם, שאינו מכיר, ובניגוד לרצונו כפה עליו להסיעו לאזור לוד, תוך שהוא מצמיד סכין לצווארו.

מכתב האישום שהגישה עו"ד פמלה בנימין עולה כי לפני כעשרה ימים בשעות הלילה, שהה עזרא באחת מהצמתים בעיר אור יהודה וניסה לעצור רכבים שונים במטרה להגיע לעיר לוד. באותה השעה הגיע המתלונן לצומת ועצר ברמזור אדום.

אז, ניגש עזרא לרכבו פתח את הדלת והתיישב במושב ליד הנהג תוך שהוא מורה לו לנסוע למושב יגל. המתלונן סירב לבקשה אז שלף עזרא סכין מתקפלת הצמידה לצווארו של המתלונן תוך שהוא מאיים עליו "תיקח אותי עכשיו או שאני אנקב אותך". בשל חששו מעזרא המשיך המתלונן בנסיעה.

במהלך הנסיעה, פנה עזרא לנהג במספר הזדמנויות ואיים עליו באומרו כי ידקור אותו ויהרוג אותו וכן הוציא כדורים לבליעה, מכיסו וניסה להכניסם לפיו של הנהג, בתגובה הדף הנהג את ידו. כמו כן, העיד על עצמו עזרא כי הוא "עבריין" ו-"משוגע", תוך שמרים את חולצתו ומציג למתלונן חפץ הנחזה לאקדח.

בשלב מסוים במהלך הנסיעה, חשד עזרא כי נעלם לו סכום כסף והאשים את הנהג כי נטל את כספו, אז איים עליו באומרו כי יקנוס אותו ויהרוג אותו. בתגובה, הציע הנהג כי יעצרו בצד הדרך לחפש את הכסף. עזרא הכווין את הנהג לחניון כורכר סמוך לכביש, תוך שהבהיר לו כי לא יצליח לברוח ממנו. בהגיעם לחניון דחף המתלונן את עזרא מן הרכב ונמלט במהירות עם רכבו מן המקום. לנאשם מיוחסות עבירות של חטיפה, איומים והחזקת סכין.

 

 

כתב אישום איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד