כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"שמעתי פיצוץ אדיר"

בת 17 שניצלה מהפיגוע: "לא אסע יותר באוטובוס"

בת 17 שניצלה מהפיגוע בירושלים הבוקר, סיפרה על הרגעים הראשונים ועל מצבה אחרי הפיגוע. היא ירדה מהאוטובוס בדרכה לבית הספר כשהמטען התפוצץ. "אני מפחדת ללכת לבית הספר"

בת 17 שניצלה מהפיגוע: "לא אסע יותר באוטובוס"
זירת הפיגוע צילום: ישי ירושלמי

אריה שצ'ופק צעיר בן 15.5 נהרג הבוקר (רביעי) בפיגוע בכניסה לירושלים. בנוסף, 18 פצועים ונפגעי חרדה פונו לבתי חולים כתוצאה מהפיגוע המשולב. צעירה בת 17 שניצלה מהפיגוע, אמרה כי היא "מפחדת ללכת לבית הספר", לאחר שראתה את הפיגוע הבוקר בכניסה לעיר הבירה. יעל אסטיקנגי, בת ה-17, עשתה את דרכה לבית הספר כשמטען התפוצץ בדיוק כשירדה מהאוטובוס. היא הסכימה, יחד עם אביה, לשוחח עם העיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle.

"אני מרגישה בהלם ובטראומה", אמרה. "ירדתי מהאוטובוס ושמעתי פיצוץ אדיר. האוזניים שלי עדיין כואבות והלב שלי עדיין דופק שעות אחר כך. כולם צרחו עד כדי היסטריה. הדבר הראשון שעשיתי זה לברוח והתקשרתי להורים שלי – כולנו ברחנו בצרחות. הלכתי ישר לבית החולים עם מד"א, אני במתח קיצוני. לא נפגעתי פיזית אבל אני בהחלט בהלם".

היא סיפרה על החרדות ועל העתיד: "זה כל כך מפחיד - אני מפחדת ללכת לבית הספר עכשיו. אני לא אסע שוב באוטובוס", הוסיפה. בפיגוע, שכלל גם פיצוץ נוסף ליד תחנת אוטובוס בצומת רמות, נפצעו עוד 26 בני אדם, בהם גבר כבן 50 במצב אנוש, שניים במצב קשה והשאר במצב בינוני וקל, המטענים שהתפוצצו היו מטעני נפץ שהופעלו מרחוק.

הפיגוע הכפול בירושלים אריה שצ'ופק אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד