ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

העלאת שכר ושי לחג: אלו העובדים שירוויחו מההסכם החדש

נחתם הסכם קיבוצי בחברת התעופה לופטהנזה, ההסכם יחול על כלל עובדי החברה בישראל, ויהיה בתוקף לשנה| ההסכם כולל בין היתר העלאות שכר, תוספות שכר בגין ביצועים אישיים ושי לחג

העלאת שכר ושי לחג: אלו העובדים שירוויחו מההסכם החדש
pixabay

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, הנהלת חברת התעופה "לופטהנזה" וועד עובדי החברה חתמו על הסכם קיבוצי בחברת התעופה. ההסכם, יהיה בתוקף למשך שנה. 

לפי ההסכם, משכורות היסוד החודשיות של כלל העובדים יוגדלו ב- 4% החל מינואר 2023. במקרה ועובדים הגיעו למקסימום דרגת שכרם, הם יקבלו תשלום חד-פעמי השווה לסכום המגיע לפי עליית שכר של 4%.

בנוסף, העובדים יקבלו תוספת שכר מתוך תקציב של 2% מכלל משכורות הבסיס, בגין ביצועים אישיים. החל מינואר 2023 סולמות השכר של העובדים יועלו לפי טבלת השכר שגובשה בין הצדדים. העובדים יקבלו פעמיים בשנה, בפסח ובראש השנה, שי לחג על סך 400 שקל.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי: "מדובר בהסכם מצוין שנחתם תוך יממה עם נציגי החברה שהגיעו במיוחד מחו״ל. אלה הן התוצאות כשכל הצדדים מגיעים לשולחן המו״מ בהוגנות הדדית תוך הבנה שיש לסגור את ההסכם במסגרת 24 שעות. אני רוצה להודות למנהלת חטיבה ארצית של איגוד עובדי התחבורה ונמלי הים בהסתדרות, עו"ד קרן קלפר, על חלקה בתהליך המשא ומתן".

 

שכר שכר גבוה משכורת העלאת שכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד