י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
בצל הסגירה מול ש"ס

עימות שיא בין הליכוד לסמוטריץ': "עזוב את הג'ובים"

לאחר הפיצוץ אמש בלילה, העימות בין 'הציונות הדתית' לליכוד מגיע לנקודת רתיחה כאשר הראשונים בחרו לתקוף בפומבי - וטענו כי הם משפילים אותם: "עוד ניסיון לרמוס אותנו ולזלזל באידיאולוגיים" | בליכוד לא נותרו חייבים וקראו להימנע מעימותים "ולחתום עוד הערב על הקמת ממשלה"

עימות שיא בין הליכוד לסמוטריץ': "עזוב את הג'ובים"
נתניהו וסמוטריץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הקשיים במגעים: המשא ומתן הקואליציוני מגיע הערב (רביעי) ךרגעי הכרעה, כאשר העימות בין 'הציונות הדתית' לליכוד עולה מדרגה - בעוד עם ש"ס מסתמנות הבנות לקראת חתימה על הסכם.

במפלגתו של סמוטריץ' פרסמו הודעה חריגה, בה האשימו את אנשיו של נתניהו ככאלה שתוקפים אותם מאחורי הקלעים. לדבריהם, "הליכוד מתדרך כדי להכפיש ולהקטין אותנו, ולשלוח גדודי צייצנים ו"פרשנים" לשקר, לקלל ולגדף בוולגריות".

הם טוענים כי הסכימו לוותר על תיקי ביטחון, חינוך ודתית בתמורה לסמכויות בכל תחום: אחריות על המינהל האזרחי, על החינוך הדתי והסכמה מול ש"ס על חלוקה בדתות, אלא שלטענתם הליכוד חזר בו: "מי פה מטרתו לרמוס להשפיל ולהקטין את הציונות הדתית? אנחנו מציעים לליכוד להתחיל לנהל משא ומתן רציני".

"לאלה שמאיצים בנו לוותר על הכול, לסגור בכל מחיר ולהקים ממשלה מיד, קחו בחשבון שיש לנו ארבע שנים לעבוד. טעות להסתכל על הדברים דרך הכמה ימים האלה. מה שנבנה נכון עכשיו יעבוד טוב ארבע שנים, אם נילחץ היום נצטער ארבע שנים על הפספוס", הוסיפו.

בליכוד לא נותרו חייבים, ועקצו את סמוטריץ': "בצלאל, ביום של פיגועי טרור רצחניים שבו הציבור מצפה להקמת ממשלה שתחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל - עזוב את הג׳ובים ובוא לחתום עוד הערב על הקמת ממשלת ימין על מלא".

בצלאל סמוטריץ' הליכוד מפלגת הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד