כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מחדל במשפט

שתה כוס אקונומיקה לאחר שחבר מושבעים קבע כי הוא אשם

גבר מפלורידה שתה כוס מלאה באקונומיקה באולם בית המשפט רגעים לאחר ששמע את חבר המושבעים מקריא את פסק הדין שלו שבו הוא נמצא אשם בשוד מזוין. משפחתו דורשת לדעת איך הוא הגיע לאקונומיקה

שתה כוס אקונומיקה לאחר שחבר מושבעים קבע כי הוא אשם
הנאשם שותה אקונומיקה צילום: צילום מסך Local 10

ג'רמיין בל, בן 38, שהה יותר משלוש שנים במעצר בגין שוד בדצמבר 2018 שבו הורשע. הוא שלף אקדח על עובדים בזמן שהיה מחופש לשליח.

בזמן שהגיע לשמוע את החלטת המושבעים ביום שני האחרון, בל נראה שותה אקונומיקה מכוס חד פעמית לבנה. שוטר ניגש אליו עם פח אשפה וניסה לגרום לאסיר לירוק את הנוזל. אבל בל המשיך לשתות מהכוס עד שלבסוף התיישב.

לאחר ששתה את האקונומיקה הוא מיד לא חש בטוב, והוצא מהאולם במיאמי באלונקה. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי וכעת מצבו של בל יציב. עדיין לא ברור כיצד הצליח להשיג אותה באולם בית המשפט. גם משפחתו מעלה שאלות מדוע אף אחד לא התערב בזמן שהוא שתה את המוצר המסוכן.

"אני רואה אותו שותה משהו לא בסדר", אמר ג'רום סטארלינג, קרוב משפחה של בל, לערוץ Local 10. "עורכי הדין שלו נתנו לו לשתות את זה, פתאום אני רואה אותו מתמוטט. ואמרתי איך זה יכול לקרות".

סטארלינג אמר שצריך לתת דין וחשבון על מה שקרה באולם בית המשפט. בת דודה של בל, שתיעדה את התקרית, אמרה שהיא ניסתה מיד להציל אותו. "הייתי היחידה שקפצה וניסיתי לבקש בשבילו עזרה, זה מאוד רגשי לכל המשפחה. חשבנו שאנחנו הולכים לאבד את ג'רמיין באותו יום".

אקונומיקה חבר מושבעים פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד