י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ב"כינר" מסכמים בסיפוק את החגים ונערכים לימי החנוכה

מאות משפחות חרדיות נהנו מארוחות גורמה ופעילות רצופה לכל המשפחה בחול המועד במלון כינר • ההרשמה לשהות בימי החנוכה על שפת הכינרת כבר בעיצומה

ב"כינר" מסכמים בסיפוק את החגים ונערכים לימי החנוכה
מלון כינר צילום: יח"צ

מאות משפחות מהמגזר החרדי נפשו במהלך ימי החגים וחודש תשרי במלון היוקרתי "כינר" הממוקם על שפת הכינרת שם הם נהנו מנופש חוויתי למהדרין עם סעודות גורמה, הופעות ותכניות, ובעיקר אווירת רוגע ושלווה שרק ניתן למצוא על שפת הכינרת.

ב'כינר' כבר נערכים לקראת ימי החנוכה, במהלכם יהנו הנופשים ממופע קצב, ערב יווני, סדנת מרצפן, סדנת אצטרובלים וטקס הדלקות נרות מוזיקליות, כמו גם ממתקני משחק חדשים נוספים אותם התקינו בהנהלת בית המלון במהלך ימי בין הזמנים של חודש אב האחרון לטובת האורחים הרבים. מתקני המשחק החדשניים מספקים תעסוקה של ממש לילדי הנופשים, כך שההורים נהנו משעות של שקט ורוגע.

יצוין כי מלון "כינר" הממוקם על שפת 'הכנרת' ניצב מזה שנים ארוכות בצמרת היעדים הנחשקים של הנופשים החרדים. בנוסף למיקום האטרקטיבי, התפרסם המלון המפואר בזכות סטנדרט האירוח הגבוה, התפריט העשיר והכשרות המהודרת שלו – שהפכו אותו לאלטרנטיבה האידיאלית עבור נופשים שמעוניינים לשלב חופשה מושלמת עם הקפדה על כל כללי ההלכה ואורח החיים החרדי וכבר כיום נרשמים רבים המבקשים להבטיח את מקומם בימי החנוכה במלון.

מלון כינר חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד