י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בני המשפחה במסר לציבור:

"אם אתם רוצים להבטיח את מימוש הביטוח הסיעודי מוטב שתפנו לגורם המקצועי"

בני זוג מבוגרים עמדו בפני שוקת שבורה לאחר שקופות החולים וחברות הביטוח התנערו ממחויבותם וטענו כי הם אינם עומדים בתנאי הפוליסה | התנהלות מקצועית ומהירה של עו"ד אליו פנו השיגה להם את מלוא הסכום מכל אחד מהביטוחים

"אם אתם רוצים להבטיח את מימוש הביטוח הסיעודי מוטב שתפנו לגורם המקצועי"
עו"ד נתנאל רוט צילום: באדיבות המצלם

בני הזוג מנדלוביץ חיו את חייהם ברוגע ובנעימים. עם השנים הם התבגרו, השיאו את ילדיהם והזדקנו בנחת ובכבוד. את דאגת הפרנסה הם הסירו מליבם, מדי חודש הם הפרישו סכומים נאים הן לביטוח הסיעודי של קופת החולים בה היו מבוטחים (כל אחד מבני הזוג) ובנוסף היה להם ביטוח סיעודי פרטי באחת מענקיות הביטוח הישראליות.

שום דבר לא הכין אותם למפגש הקשוח עם המציאות ביום בו ביקשו לפרוע את החוב. הם רק ניגשו לקופות החולים ובמקביל לחברת הביטוח ונענו בסחבת, בהלוך ושוב, עד שבסיומו של ההליך קיבלו תשובה זהה משלושת המקומות: אינכם עומדים בקריטריונים.

בצר להם, שיתפו בני הזוג את צאצאיהם בכאב הלב הגדול ובמה שהם חשו כעוולה הנעשית כלפיהם. אחד הנכדים, איש מעש בעל יוזמה, פנה במהרה למשרדי עורך הדין נתנאל רוט, שם נכנסו במהירות לעובי הקורה. ללא שנזקק אפילו לפגישה ממשית, בהתנהלות מקצועית ונכונה באמצעות הטלפון והאימייל, הועברו המסמכים הרלוונטיים, נמסרה ההדרכה וההכוונה הנכונה על ידי אנשי המקצוע ישירות לבני הזוג והתביעה הוגשה לחברת הביטוח.

כך ידעו בני הזוג כיצד לגשת לבדיקה אצל הרופא המטפל, ובאיזה אופן להציג את הדברים, כך שישתקף המצב האמיתי המחייב את חברות הביטוח לעמוד בהתחייבותם. גם ביקורו של הרופא מטעם חברת הביטוח שנערך בביתם של בני הזוג ליווה נציג, כך שלא ניתן היה לסובב בכחש את המבוטחים שהפעם אכן הצליחו לממש את זכותם ולקבל את המגיע להם בדין. במקרה והמאמצים לא היו מצליחים הרי שהם היו פונים להליך תביעה משפטי, אותו יכול עורך הדין לעשות באופן מיידי.

אך כאמור, עם ההכוונה המקצועית והמנוסה, הצליחו בני הזוג לממש שלושה פוליסות, בסך כולל של 18,000 ₪ הנכנסות לחשבון הבנק שלהם מדי חודש בחודשו, בנוסף על ביטול המשך התשלומים החודשיים שירדו מחשבונם לחברת הביטוח עבור הביטוח הסיעודי.

בשיחה איתנו מזהירים בני המשפחה ממקרים רבים שככל הנראה לא מגיעים לידיעת התקשורת, מאחר והאנשים מתייאשים מראש ולא עומדים על זכותם. "אל תנסו לגשת לבד, כי הסיכוי שתקבלו את מה שמגיע לכם הוא אפסי. רק באמצעות הדרכה והכוונה נכונה, עם אנשי מקצוע בתחום שיודעים מה הם עושים, יש סיכוי גדול לקבל בחזרה על מה ששילמתם כל החיים" הם אומרים. עוד מציינים כי 85% מפוליסות הביטוח הסיעודי בישראל הם דרך קופות החולים, על כן מומלץ לכל אחד ואחת לבדוק בקופת החולים האם הם זכאים להשתתפות כאמור בפוליסה.

נתנאל רוט פוליסה קשישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד