י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כך נתמודד עם נוער בסיכון:

עשרות השתתפו בפתיחת הקורס המבוקש של המומחה הנודע

המומחה הנודע הרב דן טיומקין פתח את הקורס המבוקש בנושא "נוער בסיכון" במהלך השבוע האחרון בהשתתפות עשרות רבות שבחרו להתמקצע בנושא • הקורס יוצא לדרך ע"י "מרכז ישיר" המוביל את עולם ההכשרה המקצועי על טהרת הקודש בתוככי המגזר החרדי

עשרות השתתפו בפתיחת הקורס המבוקש של המומחה הנודע
הרב דן טיומקין במרכז ישיר צילום: יח"צ

עשרות רבות השתתפו במהלך השבוע האחרון בפתיחת הקורס המקצועי של המומחה הנודע הרב דן טיומקין אשר התמקד בנושא "נוער בסיכון", דרכי ההתמודדות והטיפול המעשי בעידן הנוכחי.

הקורס שיצא לדרך במהלך השבוע האחרון נערך על ידי "מרכז ישיר" המוביל את עולם ההכשרה המקצועית על טהרת הקודש בתוככי המגזר החרדי בתחומי הטיפול, למען אלה שבחרו להתפרנס בכבוד במקצועות המבוקשים. ב"מרכז ישיר" השמים לנגד עיניהם את מצוקת ההורים בנושא הנוער כמו גם את הצורך להעניק כלים לאלה שרוצים לרכוש מקצוע מפרנס בתחום, פועלים להנגיש קורסים מגוונים בנושאים, כמו לדוגמא קורס נחשק נוסף בהובלת הרב יצחק פנגר בנושא זוגיות וכן קורס בהובלת ד"ר אמיר קוליק אשר מנגיש את הפן המקצועי בנושא הפרעות הנוער.

במהלך הקורס שיוענק במהלך התקופה הקרובה לעשרות המשתתפים שנרשמו יתמקד הרב דן טיומקין במגוון נושאים הקשורים לנוער בסיכון. כך לדוגמא במהלך הקורס הוא יעניק סטים של כלים לחינוך הרלוונטיים לדור הנוכחי, כמו גם סיבות שונות למהות הגורם העיקרי בתופעת הנשירה. המשתתפים יקבלו ארגז כלים מקצועי כיצד נמנעים מעולם ההתמכרויות וכן כיצד הופכים הפרעה לעוצמה.

הקורס שכאמור כבר נפתח במהלך השבוע האחרון נחשב לקורס נחשק במיוחד במהלכו ירצה המומחה הנודע הרב דן טיומקין את משנתו בנושא. במהלך הקורס הוא אף יספק הצצה לנושא הפרעות הקשב והאם ההפרעות קשורות לתופעת הנשירה.

הורים רבים שנדרשים להתמודד עם הסוגיא המורכבת עומדים בפני אתגרים משמעותיים, כמו לדוגמא כיצד יש להתייחס לילד הנושר וכיצד יצומצו הנזקים ביחס לשאר הילדים הגדלים בבית.

ארגז הכלים שמעניק הרב טיומקין יהפוך את היועצים ואת ההורים לאנשי יכולת חסרת תקדים ובכך, בסיעתא דשמיא, הם יוכלו לסייע, לעזור ולהעניק אהבה לנוער בסיכון, כך שאט אט הם ישובו לדרך היישר.

"מרכז ישיר" המפעיל את מערך הקורסים רואה בכך שליחות מיוחדת למען אותם אלה שרוצים להתמקצע במקצועות המבוקשים והנצרכים כל כך בעידן הנוכחי. בפתיחת הקורס שנערך במהלך השבוע האחרון השתתפו עשרות רבות של משתתפים. הרב דן טיומקין קיבל את המשתתפים בברכה והציג פניהם את תהליך הקורס ואת השלבים אשר בסופו של יום יביאו אותם לפסגת ההצלחה.

נוער בסיכון ילדים בסיכון דן טיומקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד