כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
המערב הפרוע במרכז הארץ

בת הנרצח בחולון מתארת: "הוציא סכין נשלפת ודקר את אבא בלב"

רעייתו ובתו של יורי וולקוב שרצח אמש בחולון על ידי רוכב אופנוע במהלך ויכוח במעבר חצייה, מתארות את רגעי האימה | אלמנתו משחזרת: "אמרתי ליורי שאולי אצלם אותו ונשלח למשטרה. ואז הוא הרג אותו" | בתו של יורי: "אני קוראת למשטרה למצוא את הרוצח ולהכניס אותו לכמה שיותר שנים לכלא, שיסבול כל החיים"

בת הנרצח בחולון מתארת: "הוציא סכין נשלפת ודקר את אבא בלב"
זירת הרצח בחולון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אלמנתו של יורי וולקוב שנדקר אמש (רביעי) בצומת הרחובות אילת-יוספטל בחולון גוללה הבוקר בכאב את רגעי הדרמה שהובילו לרצח המזעזע. לדבריה האירוע התרחש בשעה שהיא ובעלה צעדו ברחוב והעירו לרוכב הקטנוע שחתך אותם ברמזור אדום, כשלהם היה ירוק. "אמרנו לו שזה אסור. הוא היה נראה לא בסדר. אמרתי ליורי שאולי אצלם אותו ונשלח למשטרה. ואז הוא הרג אותו", כך בדברים שהובאו באתר 'וואלה'.

"אבא שלי היה גיבור", אמרה דריה, בתו של יורי וולקוב ז"ל בן ה-52, תושב בת ים שעבד במשך שנים רבות בבית החולים איכילוב בתל אביב. היא סיפרה כי "היה נהג אופנוע שככל הנראה ניסה לדרוס אותם במעבר החצייה הראשון. אמא שלי התחילה לצלם אותו ורצתה להעביר את המידע למשטרה. הוא כנראה ראה את זה, התעצבן, חזר אחורה ואמר לה תמחקי את התמונות. היא הסכימה למחוק, אמרה 'הכול בסדר רק תמשיך'. הוא המשיך להתקדם לכיוון ונצמד אליה. אבא שלי ראה הכול, ישר התקרב במהירות ואמר לו 'תתקדם גבר הכול בסדר'. כנראה שלבן אדם הזה זה לא בא טוב בעין, הוא צעק על אמא שלי בחצי ערבית חצי עברית. הוא הוציא סכין נשלפת ודקר את אבא שלי בלב. עדיין מחפשים אותו".

עוד סיפרה בתו של יורי: "אבא שלי היה בן אדם מאוד חזק, שרד שלוש פעמים קורונה. עבד בטיפול נמרץ ועזר לאנשים אחרים. היה איש צבא שש שנים. אני קוראת למשטרה למצוא את הרוצח ולהכניס אותו לכמה שיותר שנים לכלא, שיסבול כל החיים".

המקרה המזעזע התרחש אמש בסביבות השעה 18:30, יורי ז"ל שחצה במעבר חצייה ברחוב אילת פינת יוספטל שבחולון נדקר למוות. בתיעוד ממצלמת רכב נראה רוכב האופנוע מתווכח עם אישה תוך שהיא חוצה את מעבר החצייה והוא לצידה, כאשר שניות אחריה מגיע בעלה ומנסה להבין במה מדובר. רוכב האופנוע נראה מנופף במהירות בדבר מה לעברו של המנוח, מה שמתברר כדקירה חדה בחזהו באמצעות סכין שהובילה למותו. המנוח נראה כורע ברך על אי התנועה כשאשתו מזעיקה אמבולנס במקביל.

יורי פונה מהמקום לבית החולים וולפסון במצב אנוש, שם נקבע מותו. הרוכב נמלט מהזירה והמשטרה פתחה בחקירה ובסריקות אחריו.

 

אלימות בכביש חולון רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד