י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
וכך כינה את ביידן

חמינאי: "כל נשיאי ארה"ב נלחמו באיראן, חלקם מתו"

מנהיגה העליון של איראן האייתולה חמינאי, התרברב כי "כל נשיאי ארה"ב נלחמו באיראן, חלקם נפלו מתים". חמינאי גם כינה את הנשיא ג'ו ביידן "בחור מטורף" והורה לקהל הצופים לקרוא קריאות נגד אמריקה

חמינאי: "כל נשיאי ארה"ב נלחמו באיראן, חלקם מתו"
חמינאי בנאום נגד ארה"ב צילום: צילום מסך MEMRI

בנאום ששודר השבוע בערוץ הראשון האיראני טען המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, כי "המערב וארה"ב השחצנים מוצאים את זה בלתי נסבל, כי איראן מתקדמת ומשגשגת". הוא טען שכל הלחץ על איראן מגיע עקב התקדמותה וסירובה להיכנע לבריונות של המערב, והוא יצא נגד כל הנשיאים האמריקנים מאז ג'ימי קרטר על ההתנגדות לאיראן, כך לפי סרטון שתורגם על ידי ערוץ MEMRI המנתר נאומים של מנהיגים מוסלמים ופלסטינים.

חמינאי גם כינה את הנשיא האמריקני המכהן ג'ו ביידן "בחור מטורף" והורה לקהל הצופים לקרוא קריאות נגד אמריקה. "מוות לאמריקה" צעק הקהל. כל הנשיאים האמריקנים, בעשורים שחלפו מאז המהפכה האסלאמית ב-1979, נלחמו ברפובליקה האסלאמית בחזית זו, אמר "זה לא משנה איפה הם נמצאים עכשיו", אמר חמינאי.

הוא המשיך, "חלקם נפלו מתים, וחלקם הושלכו לפח האשפה של ההיסטוריה, גם אם הם עדיין בחיים, החל מהדמוקרטים קרטר, קלינטון ואובמה, וכלה ברפובליקנים רייגן ובוש, זה כולל את דונלד טראמפ והבחור המכהן המסכן הזה שרוצה להציל את איראן ואת האיראנים, כמו ביידן העני והדמנטי".

עוד אמר: "כל מי שלא מצליח לראות את רצונות האויב ומשתף פעולה עמו, חייבים להעיר אותו, ויש לומר לו: הקפד לא להפוך לשופר של האויב. כמו שאמר האימאם (חומייני) תפנה כל צעקה שלך נגד אמריקה".

האיתוללה עלי חמינאי איראן ארה''ב ג'ו ביידן דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד