כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"בדיחה עצובה"

כך מגיבים באופוזיציה להסכם בן גביר-הליכוד

באופוזיציה העתידית מיהרו כמה חברי כנסת להגיב להסכם שנחתם הבוקר בין עוצמה יהודית לליכוד ולמינויו של בן גביר לשר לביטחון לאומי 

כך מגיבים באופוזיציה להסכם בן גביר-הליכוד
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

באופוזיציה המיועדת מגיבים לחתימת ההסכם הקואליציוני הראשון עם מפלגת 'עוצמה יהודית' של איתמר בן גביר לועגים ותוקפים.

שר התיירות היוצא יואל רזבוזוב מ'יש עתיד' לעג לשינוי שם משרדו של בן גביר מהמשרד לביטחון פנים למשרד לביטחון לאומי: "אז שר ה-בטפ הוחלף לשר ה-בטל. מעניין". כתב רזבוזוב.

ח"כ החדש גדי איזנקוט מ'המחנה הממלכתי' הגיב להסכם של הליכוד-עוצמה יהודית ואמר כי מדובר ב"בדיחה עצובה על חשבון אזרחי ישראל, ללא קשר למציאות לצרכי המדינה".

חברו למפלגה סגן שר הביטחון היוצא, ח"כ אלון שוסטר הגיב וכתב: "מינוי בן גביר לשר הבט״פ עם סמכויות שייצרו כאוס משילותי הוא מעשה חסר אחריות, שיהווה סכנה לביטחון הלאומי. הכפפת מג״ב איו״ש לבן גביר, תהווה פגיעה במאבק כנגד הפשיעה הלאומנית, שמתקיימת בקרב קיצוניים שפוגעים בהתיישבות ובביטחון".

שוסטר הוסיף כי "בשנה האחרונה ריכזתי את השולחן שפעל למיקוד המאמץ מול הפשיעה הלאומנית - ראוי שמי, שלאסוננו, יהיה חבר בקבינט, יגנה בתוקף את הצתת הרכבים הלילה, באבו גוש ובעין נקובא ויוקיע את ריסוס הכתובות הנבזיות".

נחתם הסכם ראשון בין הליכוד לבן גביר; זוהי חלוקת התיקים

חבר הכנסת גלעד קריב ממפלגת 'העבודה' הגיב ואמר: "העובדה שההסכם הראשון שחתם נתניהו הוא עם הכהניסטים מלמד לאן פניה של הממשלה החדשה. ממשלה קיצונית המפקידה את הביטחון הלאומי והאישי בידי פירומנים ומעניקה חסינות דה פקטו לגורמים אלימים ומסוכנים".

ח"כ ולדימיר בליאק מ'יש עתיד' הגיב להסכם וכתב הבוקר: "במדינה מתוקנת ומוסרית פרחח אלים, בעל שלל הרשעות פליליות ואפס כבוד לשלטון החוק והחוק בכלל, לא יכול להחזיק מפתחות לביטחון לאומי. לא יכול. לא ייתכן. על כך איאבק בכל האמצעים שעומדים לרשותי. כך אחנך את הבנות שלי. ישראל עוד תשוב להיות מדינה מתוקנת ומוסרית, אם לא נוותר עליה. אל תוותרו."

ח"כ משה טור פז מ'יש עתיד' הגיב ותקף כמה מחברי הכנסת בקואליציה הבאה: "שלמה קרעי. גלית דיסטל. דודי אמסלם. אוריאל בוסו. רשימה זמנית. עמדתם שנה וחצי וצעקתם על ריבוי התפקידים והמישרות. לעגתם לכל נורווגי. לכל סגן שר. לכל יו"ר ועדה חדש. מה תגידו עכשיו? וזו רק ההתחלה".

השר לביטחון פנים היוצא עמר בר לב עדיין לא הגיב למחליפו המיועד, אלא עדכן: "נפרדתי אמש משירות בתי הסוהר, במפגש שקיים עם סגל הפיקוד הכללי של הארגון בראשות הנציבה רב-גונדר קטי פרי".

השר לביטחון לאומי אופוזיציה איתמר בן גביר עוצמה יהודית הסכם קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד