י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
זו תגובת המשטרה

נהג האוטובוס הותקף בקרש, התיק נסגר

נהג אוטובוס בקריית ביאליק הותקף לפני שלושה שבועות בקרש על ידי נהג אחר. אתמול הוא עודכן כי התיק נגדו נסגר בגלל חוסר ראיות. בכוונתו לערער על כך וזו תגובת המשטרה

נהג האוטובוס הותקף בקרש, התיק נסגר
אילוסטרציה צילום: pexels

על רקע האלימות שמשתוללת ברחובות נשמעו הבטחות מהמשטרה שכל תיק יילקח במלוא הרצינות - שלא נראה תיקים שנסגרים ללא סיבה או נופלים בין הכיסאות. אולם באירוע מלפני שלושה שבועות בקריית ביאליק - נהג 'אגד' מותקף על ידי נהג אחר באמצעות קרש עץ.

זה התחיל בוויכוח בין השניים, נהג משאית שעסקה בגיזום עצים. הנהג סבר שאין לאוטובוס מספיק מקום לעבור והעדיף לחכות. הנהג התוקף ירק תחילה על נהג האוטובוס, ואז שנהג האוטובוס ניסה לצלם את מספר הרכב הוא הלם בו באמצעות קרש העץ.

נהג האוטובוס קיבל הודעה שהתיק נסגר מחוסר ראיות ונרמז לו שהסיבה היא שמצלמת האבטחה באוטובוס לא פעלה והנהג התוקף הגיש נגד נהג האוטובוס תלונה נגדית. כך דיווח חן ביאר ב'כאן 11'.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "כל תלונה המתקבלת במשטרה ומעלה חשד לביצוע עבירה פלילית, נדבקת ומטופלת ביסודיות וכך גם במקרה זה. עם קבלת התלונה, נפתחה חקירה במסגרתה בוצעו מגוון פעולות במטרה להגיע לחקר האמת. בסיומה, ובהתאם לתשתית הראייתית שהושגה, הוחלט לסגור את התיק".

נהג האוטובוס המותקף הודיע שבכוונתו לערער על החלטה באמצעות עורך דינו ניר אלטמן.

נהג אוטובוס תקיפת נהג אלימות בכביש בריונות בכביש סגירת תיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד