ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024
בעקבות החשיפה

טראמפ דורש להכריז עליו כנשיא או לקיים בחירות חדשות

טראמפ דורש להכריז עליו כנשיא הלגיטימי, או לחלופין להכריז על בחירות מיידיות, זאת בתגובה לפרסום של אילון מאסק שחשף תכתובות שנערכו בין בכירי חברת 'טוויטר' מהן עולה בטוויטר סייעה לדמוקרטים בבחירות

טראמפ דורש להכריז עליו כנשיא או לקיים בחירות חדשות
הנשיא לשעבר טראמפ בימים טובים יותר צילום: מתוך אינסטגרם של אריק טראמפ

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, פרסם אתמול (ראשון) קריאה פומבית, במסגרתה הוא דורש להכריז עליו כנשיא הלגיטימי, או לחלופין להכריז על בחירות מיידיות כדי לאפשר לו לשוב אל הבית הלבן. דבריו של טראמפ נאמרו בתגובה לפרסום המדהים של האיש העשיר בעולם, אילון מאסק שבמהלך סוף השבוע חשף תכתובות שנערכו בין בכירי חברת 'טוויטר' מהן עולה בבירור שהיתה מדיניות ברורה של החברה לסייע למפלגה הדמוקרטית לקראת הבחירות, חרף ההכחשות של הבכירים עד כה.

התכתובות נשמרו בשרתי החברה, וכעת נמצאות בבעלותו של מאסק שרכש אותה ויכול לעשות בהן כרצונו. "לאחר החשיפה הזו שמוכיחה שהיו כאן זיוף והונאה מאורגנים ושיטתיים תוך שיתוף פעולה הדוק בין חברות ה'ביגטק' לבין המפלגה הדמוקרטית, אני תוהה אם יש להשליך את תוצאות בחירות 2020 ולהכריז עליי כמנצח הלגיטימי, או שיש לעשות בחירות חדשות", כתב טראמפ בהודעה שפרסם ברשת החברתית שלו.

"הונאה כל כך משמעותית של התערבות בבחירות, מצריכה ביטול של חוקים ותקנות, כולל חלקים מהחוקה עצמה", טען טראמפ כשהוא מכין את ההצדקה לקיצור הקדנציה של ביידן מארבע שנים לשנתיים בלבד. "האבות המייסדים של ארה"ב לא היו תומכים בכזאת הונאה, הם לא היו נותנים גב לבחירות שגויות ומזויפות" כתב.

בחירות בארה"ב דונלד טראמפ טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד