י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"צבא העם מתפורר"

גנץ מזהיר את מחליפו במשרד הביטחון: "אות הקין יהיה עליך"

בישיבת הסיעה, פנה גנץ למחליפו במשרד הביטחון: "אם תיקח את התפקיד כפי שהוא מוגש לך תהפוך לקבלן הפירוק של מערכת הביטחון וצה"ל – תהיה שר ביטחון סוג ב' – אות הקין יהיה עליך" | עוד אמר: "אנחנו ניאבק. לא נהיה נפולת של נמושות, לא נרד מהארץ – נרעיד את הארץ"

גנץ מזהיר את מחליפו במשרד הביטחון: "אות הקין יהיה עליך"
בני גנץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון היוצא בני גנץ דיבר היום (שני) בפתח ישיבת סיעתו ודחה את הקולות שקוראים למפלגתו להצטרף לממשלה עם נתניהו. גנץ גם תקף את ההסכם הקואליציוני המסתמן והזהיר כי "צבא העם מתפורר".

"שואלים אותי, למה אני לא מצטרף לממשלה?" פתח גנץ. "ואני שואל אתכם – איך אפשר להצטרף לממשלה כזו? מי יכול לסמוך על נתניהו כשהוא מאפשר החרבה של מערכת הביטחון, המשפט והחינוך בשל צרכיו המשפטיים?"

"כשר הביטחון, אני מבקש לומר למחליפי", הוסיף גנץ, "אם תיקח את התפקיד כפי שהוא מוגש לך – המשימה שלך תהיה להפוך לקבלן הפירוק של מערכת הביטחון וצה"ל. במשמרת שלך – הפעלת הכוח תופקע מהרמטכ"ל לבן גביר, במשמרת שלך – יתפורר צבא העם. אתה תמצא את עצמך נושא את אות הקין הזה, ותאלץ לשאת באחריות לכאוס הביטחוני. אתה תהיה שר ביטחון סוג ב'".

עוד אמר גנץ: "בכדי להשלים את 17 פלוגות מג"ב שיילקחו מפיקוד המרכז למשטרת ישראל, יידרש גיוס של מעל 70 גדודי מילואים בשנה, כ-40 אלף מילואימניקים, שלצערי ספק אם יתייצבו במצב שבו צבא העם מתפורר, והעם נגזר לממלכת בן גביר, ממלכת סמוטריץ', וממלכת אבי מעוז. וכל זה – בכדי שאדם אחד יוכל לחמוק ממשפט אחד".

"מול הגזירות והגזירות האלו, מול פירוק צה"ל, מול הפיכת המשטרה לפלנגה פוליטית, והקמת צבאות פרטיים, מול הפיכה במשרד החינוך והפקרת ילדינו לגזענים – אנחנו ניאבק. מי שציפה לפגוש נפולת של נמושות – ימצא את אזרחי ישראל ברחובות. לא נרד מהארץ – נרעיד אותה"., סיים.

בני גנץ המחנה הממלכתי צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד