ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
יש מחיר לבריונות

האזרח שנאסר עליו להיכנס לנתב"ג: זו הסיבה

נהג בבריונות ושילם ע"כ ביוקר: פסק דין שקבע ביהמ"ש, אוסר על נהג מונית להיכנס לתחומי נמל התעופה בן גוריון עד לתום תקופת ההרחקה המנהלית שנקבעה בעניינו, ביולי 2023

האזרח שנאסר עליו להיכנס לנתב"ג: זו הסיבה
המראות נתב"ג צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

תמרור אזהרה לנהגי המוניות המפרים את הסדר בנתב"ג: פסק דין שקבע ביהמ"ש, אוסר על נהג מונית להיכנס לתחומי נמל התעופה בן גוריון עד לתום תקופת ההרחקה המנהלית שנקבעה בעניינו, ביולי 2023, אלא לצורך טיסה על פי כרטיס טיסה בתוקף לאותו יום בתום לב.

את רשות שדות התעופה יצגו עו"ד עופר דרורי, עו"ד מלי כהן ועו"ד איציק דוגה ממשרד עוה"ד משה נסים, רינקוב, סנדרוביץ. 

בפסק הדין, רשות שדות התעופה תוכל לאסור על הנהג את הכניסה לשערי נמל התעופה בן גוריון, ואף תוכל לפנות למשטרה, לאכיפת פסק-הדין היה ויסתנן לנתב"ג בדרך כלשהי.

פסק הדין ניתן ע"י בית המשפט לבקשת רשות שדות התעופה נגד נהג מונית -נהג שהפר באופן סידרתי את הוראות וכללי הרשות ואת צווי הרחקה שהוצאו נגדו.

ע"פ הרשות, הנהג נהג בבריונות, שידל נוסעים, עקף את תור המוניות, תוך נפנוף בחופש העיסוק שלו, וכל זאת תוך פגיעה באינטרס הציבורי ובבטיחותם של הנוסעים.

כאמור, בית המשפט קיבל את בקשת הרשות ומנע כניסת הנהג לנתב"ג עד לתום תקופת ההרחקה.

מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה לפסק הדין כי היא נערכת לשפר את השירות למען הציבור ולמיגור פעילות של מספר נהגי מוניות אשר נוהגים בבריונות, אי ציות לחוק, אי שמירה על סדר הציבורי ולחוקי התנועה בנמל התעופה בן גוריון.

 

אלימות בכביש מונית בריונות בכביש נתב"ג נתב"ג בן גוריון שדה התעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד